Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
25 jul, 2012 20:52 |
|
dobby10
Elev |
jag har en sony ericsson
Söker kort 25 jul, 2012 20:53 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har en vit samsung galaxy SII
without something there is no nothing 25 jul, 2012 20:54 |
|
Ingis
Elev |
Jag har hade en Samsung Galaxy Mini. Den är död förevigt (NEJ, jag tänker inte lämna in den på reparation. Samma sak hände min lillasyster, och när hon fick tillbaka vara ALLA appar borta). Så just nu har jag INGEN MOBIL! It feels strange.
Men på den brukade jag mest... fota. Och spela, hehe. Fast kameran krashade (och typ alla appar också xD), så precis innan den dog använde jag den typ inte alls. o.o Så här ser busen/idioten som nästan aldrig funkade ut: ![]() Ja, den var begagnad (min lillasysters. Det är en låååång historia. Men om jag ska kortfatta det kan man säga att den blev min hittelön! ^^ Ja, om det var någon som tittade på Adam Live den där eftermiddagen i vintras så kanske hen fattar. Men gud vilka... konstiga meningar jag skriver. Typ. o.o Jag borde sova. Jag sov för lite på nattåget. MEN VAD HAR DET MED DET HÄR ATT GÖRA?! Godnatt alltså... xP). ![]() ![]()
25 jul, 2012 21:57 |
|
Mr_Trink
Elev |
Jag har en iPhone 4s. Den e skitbra. Jag brukar använda Facebook,twitter, instagram, kik, keek, wordfeud, rumble, subwaysurfers och tumblr.
![]()
26 jul, 2012 15:21 |
|
_SanD_
Elev |
26 jul, 2012 18:59 |
|
Incendio
Elev |
iPhone 4
Den bästa telefonen jag någonsin har haft! 26 jul, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
26 jul, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
26 jul, 2012 23:18 |
|
Voldy0000
Elev |
iPhone 3G...jag vet den sämsta men ändå...
Jag surfar och spelar spel på den 24/7! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 27 jul, 2012 08:18 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen