Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mrs. Riddle
Elev |
Skrivet av Fredrick: Sirius_Musta JK har själv sagt att hon lidet av ett syndrom, och även om du vet det eller inte så finns faktiskt inte luna lovegood på riktigt, nähej du, hon är påhittad. det är som att driva med /mobba ett gosedjur. Mrs. Riddle så nu går du på mig och kallar mig låg också? Jag sitter faktiskt.. HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans.
8 maj, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fredrick: Snälla, det är faktiskt ganska jobbigt när ni håller på att bråka så här! Sirius_Musta JK har själv sagt att hon lidet av ett syndrom, och även om du vet det eller inte så finns faktiskt inte luna lovegood på riktigt, nähej du, hon är påhittad. det är som att driva med /mobba ett gosedjur. Mrs. Riddle så nu går du på mig och kallar mig låg också? 8 maj, 2012 16:23 |
|
Mrs. Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fredrick: Snälla, det är faktiskt ganska jobbigt när ni håller på att bråka så här! Sirius_Musta JK har själv sagt att hon lidet av ett syndrom, och även om du vet det eller inte så finns faktiskt inte luna lovegood på riktigt, nähej du, hon är påhittad. det är som att driva med /mobba ett gosedjur. Mrs. Riddle så nu går du på mig och kallar mig låg också? Seriöst.. Det är lite komiskt.. x'3 HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans.
8 maj, 2012 16:24 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Jag tycker ni ska ta era väskor knyta fast dom runt era ben och springa till Tyskland och skjuta nazister. Sen kan ni springa hem och äta ägg. Jag ska skjuta dig när DU äter ägg.. dra mig baklänges! du vett att det är hårda straff på mordhot va? Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av Fredrick: Sirius_Musta JK har själv sagt att hon lidet av ett syndrom, och även om du vet det eller inte så finns faktiskt inte luna lovegood på riktigt, nähej du, hon är påhittad. det är som att driva med /mobba ett gosedjur. Mrs. Riddle så nu går du på mig och kallar mig låg också? Jag sitter faktiskt.. och, du är fortfarande taskig och [b]verkar[/b] inte stå för vad du gör/gjort. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 8 maj, 2012 16:25 |
|
harry puck
Elev |
Jag har nyss blivit hotad av att bli skjuten när jag äter ägg. Hur tror ni det känns? Ska man behöva vara orolig nu varje gång man äter ägg?
Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 8 maj, 2012 16:25 |
|
Mrs. Riddle
Elev |
Skrivet av harry puck: Jag har nyss blivit hotad av att bli skjuten när jag äter ägg. Hur tror ni det känns? Ska man behöva vara orolig nu varje gång man äter ägg? Ska nazisterna vara oroliga för att folk ska skjuta dem? Fredrick vad står jag inte för? HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans.
8 maj, 2012 16:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 8 kl. 16:27
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Jag tycker ni ska ta era väskor knyta fast dom runt era ben och springa till Tyskland och skjuta nazister. Sen kan ni springa hem och äta ägg. Jag ska skjuta dig när DU äter ägg.. dra mig baklänges! du vett att det är hårda straff på mordhot va?Nu har det gått för långt, jag måste kalla på en prefekt om ni forsätter så här! Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av Fredrick: Sirius_Musta JK har själv sagt att hon lidet av ett syndrom, och även om du vet det eller inte så finns faktiskt inte luna lovegood på riktigt, nähej du, hon är påhittad. det är som att driva med /mobba ett gosedjur. Mrs. Riddle så nu går du på mig och kallar mig låg också? Jag sitter faktiskt.. och, du är fortfarande taskig och [b]verkar[/b] inte stå för vad du gör/gjort. 8 maj, 2012 16:26 |
|
harry puck
Elev |
Det bör dom va för nazisterna har gjort ett väldigt allvarligt brott. T.ex. mördat 6 miljoner judar?
Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 8 maj, 2012 16:27 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Fredrick : Jag vet att hon inte finns på riktigt (haha, du är roliga, hur skulle jag ha missat det?) , men det här är ju något man skulle kunna diskutera i tex. skolan. Är det rätt att mobba? Det är inte just saken i sig, att mobba en figur i en bok, utan hur dina värderingar är och vilken människosyn du har som kommer fram. Och att driva med/mobba kan vara olika saker.
8 maj, 2012 16:28
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 8 kl. 16:29
|
|
Mrs. Riddle
Elev |
8 maj, 2012 16:28 |
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen