1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Vi hade trolldryckskonst idag också, det var fett kul
2 sep, 2011 20:20 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Vi hade trolldryckskonst idag också, det var fett kul gaaah, jag står inte uuuut D:
2 sep, 2011 20:20 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Jahapp... Riktigt bra dag idag var det. Örtläran gick åt ***, kom hur försent som helst och fick världens utskällning, men allt annat gick bara bra! Så nu blir det till att ta sig ner till Biblioteket för att kolla upp lite grejer innan man drar sig tillbaka Höhöhö-- kom ihåg hur du kom in på Örtläran: Förlåt, Förlåt, min klocka går fel! (eller vad du nu sa) hahah jaa x)) Fast sen kom jag på att jag inte har någon klocka, och då var jag ju ganska körd... Tillbaka från bibblan nu btw, nu ska jag gå till personalrummet och prata om ditt brev Protego wolfstar deserved better. 2 sep, 2011 20:26 |
|
Protego
Elev |
2 sep, 2011 20:30 |
|
scarhead
Lärare |
Det har gått två dagar av mitt första år men det är magiskt, riktigt magiskt här!
men alla Ravenclaware manar på mig att börja med läxorna och inte dagen före, men just nu så vill jag helst sitta vid mugglis. 2 sep, 2011 20:34 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av scarhead: Det har gått två dagar av mitt första år men det är magiskt, riktigt magiskt här! men alla Ravenclaware manar på mig att börja med läxorna och inte dagen före, men just nu så vill jag helst sitta vid mugglis. förstår dig, om jag ändå var där♥
2 sep, 2011 20:34 |
|
MonsterCookie
Elev |
Protego; Fick tag på Prf. Longbottom (Neville, joy!
Nu kan jag sitta här vid mugglis o hänga ett tag 8D ♥ wolfstar deserved better. 2 sep, 2011 20:37 |
|
Protego
Elev |
2 sep, 2011 20:39 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Protego: imorgon så! Skrivet av scarhead: Det har gått två dagar av mitt första år men det är magiskt, riktigt magiskt här! men alla Ravenclaware manar på mig att börja med läxorna och inte dagen före, men just nu så vill jag helst sitta vid mugglis. förstår dig, om jag ändå var där♥ It's real for us. ♥ 2 sep, 2011 20:42 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Protego: imorgon så! Skrivet av scarhead: Det har gått två dagar av mitt första år men det är magiskt, riktigt magiskt här! men alla Ravenclaware manar på mig att börja med läxorna och inte dagen före, men just nu så vill jag helst sitta vid mugglis. förstår dig, om jag ändå var där♥ It's real for us. ♥ yes, Here i come, hogwarts!
2 sep, 2011 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen