F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Stranger: BRA! Fast alltså bara så alla vet så har jag typ INGA pengar denna månaden men nästa gång vi ses i november har jag. Så om någon kan köpa för mig med så betalar jag senare om det är ok ? ... Men vi ska ju inte spela laserdome längre? xD 6 okt, 2011 20:39 |
|
Stranger
Elev |
Ska vi det ändå? ALLTSÅ JAG ÄR FÖRVIRRAD! Om vi ska spela Laserdome kan jag inte, inga pengar..
7 okt, 2011 19:55 |
|
Adina
Elev |
Skrivet av Stranger: Ska vi det ändå? ALLTSÅ JAG ÄR FÖRVIRRAD! Om vi ska spela Laserdome kan jag inte, inga pengar.. Jag fattar att det kanske börjar bli lite förvirrande här. Men det vi har bestämt är att nästa FISA-Skåne träff blir den 22 oktober. Vi har en matlista, och senare ska vi, utifrån den, bestämma vem som ska ha med sig vad. Vi kommer vara i Malmö. Mer är inte fastställt just nu. :) 7 okt, 2011 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag kan nog inte vara med på laserdome den 22:e isåfall. Eller, jo. Jag skulle kunna... Men jag måste nog spara pengar till viktigare saker. D:
7 okt, 2011 22:19 |
|
Stranger
Elev |
Samma här.. Har inte pengar... D:
Men ja okej, tid och så då ? 7 okt, 2011 22:36 |
|
Borttagen
|
Eh. Alltså, jag skulle väl gissa på tolv till ett som vanligt? *låta som om vi har gjort detta typ 20 gånger, inte 2. XD* 7 okt, 2011 22:38 |
|
Stranger
Elev |
Ja 12 / 13 (följer My's exempel)
7 okt, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
7 okt, 2011 22:47 |
|
Minidjuret
Elev |
Hoppas ni blir nöjda och glada när jag säger detta, jag har laddat upp tre nya bilder och fler är på gång! 8D
Edit: nu har jag laddat upp 12 nya bilder^^ Lillamymin- jag kunde inte överföra de enskilda fotona från kameran till datorn D: Men du kanske kan använda någon av de på facebook? 8 okt, 2011 00:22 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Lillamymin- jag kunde inte överföra de enskilda fotona från kameran till datorn D: Men du kanske kan använda någon av de på facebook? Jag ska göra mitt bästa Men jag kan ta från första träffen med va? Då kan jag få bättre bilder på alla Edit: Finns det något album med alla bilderna från första träffen? Vissa människor är så svåra att hitta bra bilder till medan andra är klockrena Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 8 okt, 2011 12:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen