Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

F.I.S.A. Skåne

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

1 2 3 ... 17 18 19 ... 340 341 342
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Stranger:
BRA!
Fast alltså bara så alla vet så har jag typ INGA pengar denna månaden men nästa gång vi ses i november har jag. Så om någon kan köpa för mig med så betalar jag senare om det är ok ?


...
Men vi ska ju inte spela laserdome längre? xD

6 okt, 2011 20:39

Stranger
Elev

Avatar


Ska vi det ändå? ALLTSÅ JAG ÄR FÖRVIRRAD! Om vi ska spela Laserdome kan jag inte, inga pengar.. / Men ah! Jag fattar inte! D:

7 okt, 2011 19:55

Adina
Elev

Avatar


Skrivet av Stranger:
Ska vi det ändå? ALLTSÅ JAG ÄR FÖRVIRRAD! Om vi ska spela Laserdome kan jag inte, inga pengar.. / Men ah! Jag fattar inte! D:


Jag fattar att det kanske börjar bli lite förvirrande här.
Men det vi har bestämt är att nästa FISA-Skåne träff blir den 22 oktober.
Vi har en matlista, och senare ska vi, utifrån den, bestämma vem som ska ha med sig vad.
Vi kommer vara i Malmö.
Mer är inte fastställt just nu.

:)

7 okt, 2011 21:24

Borttagen

Avatar


Jag kan nog inte vara med på laserdome den 22:e isåfall. Eller, jo. Jag skulle kunna... Men jag måste nog spara pengar till viktigare saker. D:

7 okt, 2011 22:19

Stranger
Elev

Avatar


Samma här.. Har inte pengar... D:

Men ja okej, tid och så då ?

7 okt, 2011 22:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Stranger:
Samma här.. Har inte pengar... D:

Men ja okej, tid och så då ?


Eh. Alltså, jag skulle väl gissa på tolv till ett som vanligt? *låta som om vi har gjort detta typ 20 gånger, inte 2. XD*

7 okt, 2011 22:38

Stranger
Elev

Avatar


Ja 12 / 13 (följer My's exempel)

7 okt, 2011 22:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Stranger:
Ja 12 / 13 (följer My's exempel)


*Korkat leende*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F_DVIHCfuyeWA%2FSWT_p1IGSDI%2FAAAAAAAAAR8%2FQgDTo8AVnAo%2Fs400%2Fflin.JPG

7 okt, 2011 22:47

Minidjuret
Elev

Avatar


Hoppas ni blir nöjda och glada när jag säger detta, jag har laddat upp tre nya bilder och fler är på gång! 8D


Edit: nu har jag laddat upp 12 nya bilder^^

Lillamymin- jag kunde inte överföra de enskilda fotona från kameran till datorn D: Men du kanske kan använda någon av de på facebook?

8 okt, 2011 00:22

lillamymin
Elev

Avatar


Skrivet av Minidjuret:


Lillamymin- jag kunde inte överföra de enskilda fotona från kameran till datorn D: Men du kanske kan använda någon av de på facebook?


Jag ska göra mitt bästa Alla kanske inte får perfekta bilder på sig själva, men de kommer i alla fall att vara roliga
Men jag kan ta från första träffen med va? Då kan jag få bättre bilder på alla

Edit: Finns det något album med alla bilderna från första träffen? Vissa människor är så svåra att hitta bra bilder till medan andra är klockrena

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

8 okt, 2011 12:53

1 2 3 ... 17 18 19 ... 340 341 342

Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne

Du får inte svara på den här tråden.