SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chiaki
Elev |
Jag började förra veckan! Och jag är redan sönderstressad..
Och då har mina kvällskurser inte ens börjat än -__- Drarry is canon 21 aug, 2011 13:54 |
|
Borttagen
|
Om det medföljer idioter i min nya klass så tar jag upp min skepnad som Voldemort och kör cruciatusförbannelsen på hela bunten. Seriöst, orkar inte med dryga klasser. Det förstör mitt liv.
21 aug, 2011 14:11 |
|
childhoodlight
Elev |
21 aug, 2011 14:12 |
|
Youknoowme
Elev |
21 aug, 2011 18:41 |
|
annawpotter
Elev |
21 aug, 2011 22:16 |
|
NEWBORN
Elev |
21 aug, 2011 22:23 |
|
expelliarmus
Elev |
21 aug, 2011 22:46 |
|
Borttagen
|
Varför är det ett hjärta i slutet?
Själv hatar jag skolan, slöseri med tid. Men den är typ viktig. vet faktiskt inte varför... 21 aug, 2011 22:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag är verkligen inte pepp, börjar skolan imorgon och jag vill inte! Vill ha en till ledig dag Dx
Edit: Det var ju faktiskt...okej. ![]()
21 aug, 2011 22:53 |
|
Borttagen
|
![]() http://i56.tinypic.com/28aoqxw.jpg Mitt schema. Eftersom jag inte har franska slutar jag 20 i tolv på onsdagar. Hatade onsdagar på högstadiet, BUT NOT ANYMORE! Att totalt ha 4 timmars matte på måndagar verkar däremot "lite smått" drygt.... 22 aug, 2011 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen