Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

1 2 3 ... 17 18 19 ... 65 66 67
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av HogwartsCoolingen:
Hehe Samma med mig fast för två dagar sen


hihi.. Drömde faktiskt att Fred var min pojkvän för 4 år sen, dagen efter läste jag att han dog. Det var hemskt

14 aug, 2011 16:35

LindaWeasley
Elev

Avatar


Ron eller Draco förmodligen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi51.tinypic.com%2F5nkhs4.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi56.tinypic.com%2F2s60zgo.gif http://acciotheburrow.tumblr.com

15 aug, 2011 09:24

Borttagen

Avatar


Okej

15 aug, 2011 10:09

Bellow
Elev

Avatar


Draco OFC!!!!!!!!!!!

Join The Dark Side. NOW! ♆

15 aug, 2011 10:13

Borttagen

Avatar


Många tycker om honom verkar det som ;P (Nu låter det som om jag hatar honom, men det gör jag inte, tro inte det!).
Nä, Fred Weasley, the one and only ♥

15 aug, 2011 10:25

Dobby, a free elf
Elev

Avatar


Teddy, Ron, George?
Vet inte riktigt...

Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad.

15 aug, 2011 10:34

Alicia.
Elev

Avatar


Harry, Neville eller Ron

eller George (elr.Fred om han överlevt)

15 aug, 2011 10:46

Borttagen

Avatar


Fred ♥
I min fantasi lever han fortfarande, annars gifter jag mig med Zombie-Fred ♥

15 aug, 2011 11:32

mellanrum
Elev

Avatar


Fred, George, Draco eller Neville

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsnesfVGVK1qbteqxo2_500.gif

15 aug, 2011 11:40

Borttagen

Avatar


Fred är min! Du får ta George om du ska ta någon av tvillingarna ^^, ♥

15 aug, 2011 11:46

1 2 3 ... 17 18 19 ... 65 66 67

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Du får inte svara på den här tråden.