Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hihi.. Drömde faktiskt att Fred var min pojkvän för 4 år sen, dagen efter läste jag att han dog. Det var hemskt 14 aug, 2011 16:35 |
|
LindaWeasley
Elev |
15 aug, 2011 09:24 |
|
Borttagen
|
Okej
15 aug, 2011 10:09 |
|
Bellow
Elev |
Draco OFC!!!!!!!!!!!
Join The Dark Side. NOW! ♆ 15 aug, 2011 10:13 |
|
Borttagen
|
Många tycker om honom verkar det som ;P (Nu låter det som om jag hatar honom, men det gör jag inte, tro inte det!).
Nä, Fred Weasley, the one and only ♥ 15 aug, 2011 10:25 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Teddy, Ron, George?
Vet inte riktigt... Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 15 aug, 2011 10:34 |
|
Alicia.
Elev |
Harry, Neville eller Ron
eller George (elr.Fred om han överlevt) 15 aug, 2011 10:46 |
|
Borttagen
|
Fred ♥
I min fantasi lever han fortfarande, annars gifter jag mig med Zombie-Fred ♥ 15 aug, 2011 11:32 |
|
mellanrum
Elev |
15 aug, 2011 11:40 |
|
Borttagen
|
Fred är min! Du får ta George om du ska ta någon av tvillingarna ^^, ♥
15 aug, 2011 11:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen