Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JuliaE
Elev |
Här kommer lite mer ;3
Men som vissa av er vet så kommer jag inte logga in nå mer i dag eftersom jag ska köra igenom alla HP filmerna i dag med en kompis Så det blir ett långt kap. nu ^^ Hoppas jag xD! Kapitel 16 ------------------------- -Okej, helt ärligt så..... tyckte jag det var underbart! det sista bara for ur mig utan någon som helt kontroll. Harry kollade lite chockat på mig men ändå såg jag hur överväldigande glad han var. -Okej, då tyckte vi nog samma sak i såna fall. Han tittade på mig med sin underbara ögon och dom glittrade. -Men du och Draco är väl ihop? Alltså efter allt det där efter Quidditch lags uttagningen. -Nej nej! Vi slog bara vad om att han skulle få en kyss om han blev sökare och tyvärr blev han det också! Och föresten hur såg du det? Jag tittade på honom och försökte dölja den nyfikna blicken. -Men vi hade ju också uttagning då fast på andra sidan planen, det var Fred och George som såg er först. -Jaha, så nu tror alla att jag och Draco är ett par? Hm... jaa det va ju inte riktigt det jag ville skulle hända... Jag gav Harry en besvärad blick och jag såg att han led med mig. -Men det börjar dra sig mot lunch nu! Ska du hänga med ner? Du kan få sitta vid vårat bord om du vill, för det är ju jullov och typ inga är här så då får man sitta vart man vill, i fall du inte visste det. Han log mot mig och reste sig upp. -Jaa visst det kan jag väl! Då slipper jag Draco en stund. När vi var framme vid bordet där Ron,Fred,George,Ginny och Neville satt så kollade dom med lite mystiska blickar på oss. -Hej, Harry! Vem är det du har med dig då? Det var en utav tvillingarna jag chansade på att det var Fred på grund av det stora F:et på hans tröja. -Hej! Det här är Kate, hon är från slytherin men hemskt schysst. Undrade om hon kanske fick sitta med oss? Harry gav Ron en liten ''Det är hon'' blick och alla nickade förutom Fred som svarade på frågan. -Jaa men visst! Varför inte alla som är Harry's vänner är ju våra eller hur George? Han knuffade till George som hoppade till lite. -Jaa visst! Jag satte mig ner och deltog aktivt i samtalet om vilket som var mitt favorit quidditch lag. -Men du, Kate! Hur gick det på uttagningen till slytherin's quidditch lag då? Kom du med? George hade börjat pratat med mig och höjde ett ögonbryn lite misstänksamt. -Jaa, jag kom med! Är överlycklig över att jag fick bli andra sökare och första vaktare! Jag fick fram ett stor leende på läpparna och leendet var precis det jag kände när jag tänkte på det. -Jaha vad kul! Men hur gick det med Malfoy efter uttagningen då? Han flinade lite retsamt och Fred hade exakt samma anisktuttryck. -Vadå? Hur menar ni nu? Jag försökte spela dum men dom verkade genom skåda mig men dom spelade med ändå. -Jaa men du vet efter uttagningen, ni var ju inte direkt under nån osynlighetsmantel. Fred kollade på min och blinkade lite lätt med ena ögat. -Jaha! Men åå, vi hade bara slagit vad! Om han blev sökare så skulle han få en kyss det var allt och om jag blev det skulle han göra sig till åtlöje inför hela skolan! Så jag tog chansen! Jag började skratta lite smått och dom andra instämde. --------------------------- Vill ni ha mer ^^? Inte så jätte långt men jaja c:
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
6 aug, 2011 15:58
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 7 kl. 03:27
|
|
mine
Elev |
6 aug, 2011 16:29 |
|
Borttagen
|
åhh meeeeer!
JFW du äger på att skriva 6 aug, 2011 16:41 |
|
Ebbad
Elev |
7 aug, 2011 12:59 |
|
:WP:
Elev |
Meeer!
7 aug, 2011 15:19 |
|
ThaBest
Elev |
mer!
7 aug, 2011 16:25 |
|
Lily Evans
Elev |
Mer =)
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 7 aug, 2011 16:34 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer lite mer
Kapitel 17 ---------------------------- Efter maten gick jag och letade efter Draco,men han var borta? Vart kunde han vara? Jag gick till sällskapsrummet 2 gånger och pojkarnas sovsal 2 gånger. Jag letade i stora salen jag letade praktiskt taget överallt. Jag satte mig ner på en bänk utan för stora salen och bara väntade, jag visste inte vad jag skulle göra. Någon satte sig bredvid mig men jag ville inte titta på personen jag var för orlig. -Hejj... Sa en röst lite försiktigt,jag kände igen rösten men vågade inte kolla upp. -Heej... rösten var så låg så jag tvekade starkt på om an hörde den. Men sen kunde jag inte hålla mig jag tittade upp och fick se Draco's bekymrade ansiktsuttryck. Jag kastade mig i hans famn och kramade honom, det kändes som om jag inte hade sätt han på flera år. -Hahah, ta det lugnt vad är det med dig då?? Han små skrattade och höll om mig. -Inget det känns bara som om du varit borta så länge.... Jag fortsatte krama honom. -Men vart har du varit, har letat genom hela slottet efter dig och vart är Billy och Theo? Jag drog mig ur kramen och kollade på honom med en bedrövad blick. Jag såg hur hans leende försvann och han blev lite ledsen. -Alltså Theo och Billy tror jag är ute och har snöbolls krig typ..... Jag såg på honom att han inte ville berätta vart han varit men jag var tvungen att veta. -Men vart har du varit då? Han tittade ner i golvet och jag blev själv alldeles förkrossad inom mig bara av att titta på honom. -.....Men jag var inne i tjejernas sovsal... Han tittade upp på mig lite generat och nu kom jag på att det var ända stället jag inte varit på. Men vad hade han gjort där? -I mitt och Pansy's och alla dom där vad dom nu heter...? Jag kollade med orlig blick på honom och tänkte mig det värsta. -Jag såg brevet på din säng med hjärtat på.... Och det låg en vit fjäder bredvid... Och det är bara Potter som har en uggla som är vit här på skolan.... Jag såg hur hans ögon glittrade av oro och jag kände mig hemsk. -Läst du det? -Jaa... Jag vet att jag inte skulle men jag ville veta.... Förlåt.. Han satt händerna för ansiktet. -Men vad gjorde du och Potter där uppe egentligen? Han kollade på mig igen och mitt hjärta slets i tusen bittar. -Han vela prata med mig om början av året, alltså jag kysste honom men sen sprang jag iväg.... Jag skulle inte ha sagt det sista men nu var det redan sagt. -Jaha... Men ni kan väl inte bara ha pratat om det?? Och föresten såg att du satt vid Gryffindor bordet också... -Okej Draco jag ska vara ärlig mot dig eftersom att du är den närmaste vännen jag har här på Hogwarts.... Jag kysste honom men men.... Orden kom inte fram på mina läppar skulle jag ljuga för honom eller var sanningen bäst. -men... jag gillar honom lite men mest som en vän! Jag gillar dig mycket mer! -Den där Potter tänk att han ska få precis allt... Han nästan spottade ut namnet och blev lite smått arg. -Men Draco.... du vet efter quidditch uttagningen.... min känslor har faktiskt bara blivit starkare och starkare för dig efter det... Jag blev röd om kinderna och rodnade kom till och med ner på min hals lite. -H-har du? Han lyste upp lite när han fick höra det och det gladde mig att se det. -Mina känslor har också blivit starkare men dom var lika starka förut också typ... Han tittade på mig och log lite lätt. -Hahah vad bra .... Vi satt så nära varandra vi kunde nu och jag kände att hans värme gav mig mer energi än nåt annat. -Får jag kyssa dig nu? Sa han och log lite busigt mot mig. -Hahah visst! Jag skrattade men mitt skratt kvävdes av kyssen. Jag kände verkligen att det så här det skulle vara och inte på nåt annat sätt. Hans kyss var mer intensiv än den hade varit sist, kanske på grund av att vi båda vela kyssa varandra. Våra läppar rördes sakta mot varandra och jag kände hur jag fick små stöttar av det. Han drog sig undan ungefär samtidigt som mig och jag märkte att han höll i en utav mina händer. -Så är vi ihop nu eller? Jag ville ha en bekräftelse på det så att jag inte skulle missförstå allting och allt blev fel. -....... ------------------------ Vill ni ha mer
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
7 aug, 2011 17:26 |
|
Lily Evans
Elev |
Mer ♥
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 7 aug, 2011 17:30 |
|
mine
Elev |
7 aug, 2011 17:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen