(PM)Albus Potter
Forum > Fanfiction > (PM)Albus Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolo1337
Elev |
tjhoho!!! Jabadaboooo! Schubebdobedooooooo!!!
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 31 jul, 2011 19:31 |
|
EllaWeasley
Elev |
Längtar tills det kommer mer.
Den är AWESOME! Har alltid velat att någon ska skriva lixom en fortsättning vad som händer med Harrys barn.
31 jul, 2011 19:47 |
|
nilla10
Elev |
jag längtar så men jag står ut.
hej hej! :) 31 jul, 2011 20:11 |
|
mican00
Elev |
31 jul, 2011 20:13 |
|
Borttagen
|
åhhh !!!! längtar!
31 jul, 2011 20:44 |
|
mican00
Elev |
31 jul, 2011 21:07 |
|
Borttagen
|
tycker samma! älskar de här ! 31 jul, 2011 21:18 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeer
hej hej! :) 31 jul, 2011 21:30 |
|
Borttagen
|
Åh, ni är så schyssta! Jag gör verkligen mitt bästa och skriver så fort jag har tid.. men nu ska jag se på film och mysa med mamma så jag hinner nog inte ikväll.. Jag har skrivit halva kapitlet i alla fall
31 jul, 2011 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, ni är så schyssta! Jag gör verkligen mitt bästa och skriver så fort jag har tid.. men nu ska jag se på film och mysa med mamma så jag hinner nog inte ikväll.. Jag har skrivit halva kapitlet i alla fall åhh! men vi klarar att vänta till imorgon!! (hoppas jag?) 31 jul, 2011 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen