Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
27 jul, 2011 18:49 |
|
Borttagen
|
29
Harry, Ron och Hermiones synvinkel Harry svalde och torkade tårarna som kom, och började leta efter kupén där dom andra satt och han hittade dom ganska snart. När han öppnade dörren gjorde dom genast plats för honom, och kollade på honom oroligt. - Harry vad har hänt, ska du inte vara hos Draco? Sa Hermione och kollade oroligt på honom, hon såg oroligt på Harry det syntes så klart och tydligt att Harry hade haft tårar i ögonen - Draco har gjort slut med mig. Sa han och kollade ut genom fönstret, och då han märkte att dom fortsatte kolla på honom. - Han påstod att han gjorde det för att rädda mitt liv, men jag älskar honom och det påstod han att han också gjorde. Sa han och kollde ut hela tiden. Ron kollade på honom och viste inte vad han skulle säga, men han hatade verkligen Draco nu när han hade sårat Harry så djupt. Draco och Rons synvinkel Draco satt med armbågarna mot knäna och ansiktet i händerna, och hans tårar rullade ner för kinderna han hatade verkligen det här. Han kollade ut genom fönstret och han hade verkligen att ha blivit en dödsätare under sommaren. Ron hittade kupén där Draco satt, och han öppnade ilsket dörren och gick in. - Du är inte lite fräck du Malfoy, du går och sårar min bästavän. Sa Ron argt där han stod och kollade på honom - Ron jag var tvungen, mörkrets herre har stora planer på gång, och när dom sätts i värket kommaer Harry dö. Du måste väl förstå att jag älskar Harry, jag skulle inte klara av att se honom död... - Ron... jag hade inget val 27 jul, 2011 22:39 |
|
Borttagen
|
Jätte Jätte bra
27 jul, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
ja
28 jul, 2011 00:00 |
|
veravoff1
Elev |
ett väldigt vanligt ord i den här tråden.... MER !! xD
Läs min fanfiction "only time will tell" 28 jul, 2011 03:03 |
|
mellanrum
Elev |
28 jul, 2011 08:57 |
|
Lolo1337
Elev |
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 28 jul, 2011 10:57 |
|
Bellow
Elev |
SPÄÄÄNNANDEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKRIV MERAAA!!!
I LIKEEEEEE!!! ♥ C: Join The Dark Side. NOW! ♆ 28 jul, 2011 18:01 |
|
moii
Elev |
Åhhhhhhhh, jag ääääälskar Darry fanfiction's
Kan bara säga ett ord : M E R ! ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 28 jul, 2011 22:41 |
|
Borttagen
|
Kapitel 30
Harrys synvinkel Harry drog sig undan från alla, han kollade inte åt Slytherinbordet. Han orkade inte, han kände det som om allt han levt för rasade saman. Han hörde Hermione försökte prata med honom, men han kollade bara ner i bordet och tog ingen mat när maten kom fram på bordet. Harry gick upp till sovsalen med en gång när dom kom upp till elevhemet, han slängde sig ner på sängen och hans tårar började rulla allt mer ner för hans kinder. Han gick inte ner till frukosten nästa morgon, han gick istället till deras första lektion och satte sig utanför och väntade, han ville aldrig mer se Draco som hade svikit honom så djupt. Dracos synvinkel Draco hade kastat mer än en blick mot Harry under hela festmåltiden, och han suckade han viste inte vad han skulle göra ingen tycktes ju tro honom när han sa varför han hade tvingats göra så här mot Harry. Han hade hoppats på att få se Harry vid frukosten nästa morgon, men han döck inte upp. Han såg Hermione och Ron sitta och prata med Ginny, och dom kastade en blick mot honom. Han fick onda aningar om att Harry hade brytit ihop, Draco skött ifrån sig sin frukost och la ansiktet i händerna. Han reste sig upp och började gå, men viste inte vart han skulle gå egentligen, stegen styrde sig självt medan han bara kollade ner i golvet Kommer Harry oh Draco bli nått igen? Vad tror ni? 28 jul, 2011 23:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen