Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fan va najs, har ni sett Harry Potter poppet pals? Jag älskar bomblåten!
13 jul, 2012 14:10 |
|
Doglover
Elev |
You-Know-Who o_o nej, jag skojar bara.
Trion, antar jag :3 fast det vore rätt coolt att få träffa Hagrid! Dreams are wonderful, aren't they? <3 13 jul, 2012 14:29 |
|
Borttagen
|
Ja, eller hur? Han e fan cool :-)
13 jul, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
13 jul, 2012 14:42 |
|
Borttagen
|
Lucius. Mer säger jag inte för jag vill inte säga mer.
13 jul, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
Draco Malfoy
13 jul, 2012 15:28 |
|
MystiqueRed
Elev |
Svårt!!! Jag skulle nog välja mellan Sirius Black och Remus Lupin...
Spoiler: Tryck här för att visa! 13 jul, 2012 15:50 |
|
Borttagen
|
Jag skulle nog vilja umgås med olika personer från olika elevhem
13 jul, 2012 19:13 |
|
Ladusvalan
Elev |
Luna Lovegood skulle det vara oerhört intressant att träffa och umgås med. Tycker jag.
14 jul, 2012 16:22 |
|
Filifjonkan
Elev |
trion elr fam W
evak forever. 14 jul, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen