[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
"Jag är faktiskt två år äldre än honom, om det nu spelar någon roll."
Visst var jag kort, men inte så
13 okt, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
"Som om!" Sade de och gick iväg.
13 okt, 2015 21:42
|
|
Borttagen
|
"Vilka var de?" frågade jag sårat.
13 okt, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
"Några random andrårs från slytherin!" Sade jag, fortfarande lite sur.
13 okt, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
Jag visste det. Mobbningen skulle fortsätta i år igen. Nu var det värre. Jag blevtill och med mobbad av folk som var yngre än mig.
13 okt, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
"Det är inte ditt fel att du är kort!" Sade jag.
13 okt, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
"Visserligen, men..." sa jag men avbröts av någon som kom gående mot oss.
13 okt, 2015 22:12
|
|
Borttagen
|
"Vem är det?" Frågade jag.
14 okt, 2015 07:05
|
|
Borttagen
|
14 okt, 2015 12:10
|
|
Borttagen
|
"Vad gör han här?" Sade jag tyst
14 okt, 2015 16:47
|
Du får inte svara på den här tråden.