D.A:s rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > D.A:s rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
"Det kan vi göra." 19 sep, 2015 22:51 |
|
Shadow of hope
Elev |
jag började gå mot puben(är det en pub?) långsamt medans jag försöker komma på något kul att göra här.
19 sep, 2015 22:53 |
|
Borttagen
|
(ja det är det väl, rosmertas pub?)
Jag gick bredvid Joe, utan att säga något. 19 sep, 2015 22:54 |
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 22:56 |
|
Borttagen
|
Jag ser körvis och springer mot henne, hon verkade inte höra att jag sa hej till henne och blivit ledsen!
-förlåt, ska bara göra en sak sa jag till mina vänner. Jag springer ikapp henne och hör att hon gråter. -körvis...? säger jag frågande. hon kollar på mig och torkar bort tårarna. -Förlåt, säger jag 19 sep, 2015 22:58 |
|
Borttagen
|
"tack," säger jag tyst när han håller upp dörren.
vi går och sätter oss vid ett bord. 19 sep, 2015 23:00 |
|
Shadow of hope
Elev |
19 sep, 2015 23:02 |
|
Borttagen
|
Jag är helt sönder. Inte ens min bror gillar mig. Jag bestämmer mig för att göra läxorna men mina tårar får bläcket att flyta ut och då blir jag bara ännu mer frustrerad. Jag gråter ännu mer.
Jag bestämmer mig för att gå till rummet vid barnabas den barnsliges gobeläng. Jag går in dit och stannar där. Joe verkade okej men han gör ad Draco än vill. Draco är så elak! 19 sep, 2015 23:03
Detta inlägg ändrades senast 2015-09-19 kl. 23:03
|
|
Borttagen
|
"hoununsöl." svarade jag och försökte låta glad.
19 sep, 2015 23:03 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade upp av att någon kysste mina läppar. Jag slog upp ögonen och möttes av Harrys gröna ögon kollandes in i mina bruna.
"Hey, Lily har redan gått upp." Harry log mot mig. "Mm, hon är morgonpigg hon." sa jag och drog lite på munnen. Jag slöt ögonen och kysste Harrys mjuka läppar. (Asså, sorry om ni tycker att det blir jättemycket kärlek osv. men om ni tycker så, får ni hojta till så kan jag tänka på det.) 19 sep, 2015 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen