Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Jag går ner & ser mig omkring igen då jag har inget bättre för mig" sa Tewo & reste sig upp.
Han gick ut ur rummet.
13 sep, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så " sa Caleb och fortsatte med det han höll på med.
13 sep, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
Tewo log. Han tänkte passa på att gå ut en stund & hämta lite luft. Tewo gick ner för trappan försiktigt.
13 sep, 2015 21:21
|
|
Borttagen
|
Jermy såg upp mot trappan och såg på Tewo med rädsla i blicken. Han ville fly ut ur huset det syntes då han bakade mot dörren.
13 sep, 2015 21:23
|
|
Borttagen
|
Ruby hade inte sett Tewo men märkte sin brors blick.
"Lugna ner dig lite" sa Ruby med en suck.
Tewo lyckades smita till ett fönster & tog sig ut.
"Det här är ju rena barnleken" sa Tewo med ett leende.
13 sep, 2015 21:25
|
|
Borttagen
|
" Men men det var en utomjording här " sa Jermy och såg efter Tewo. Han kunde inte lugna ner sig så bra nu.
13 sep, 2015 21:27
|
|
Borttagen
|
"Snälla det finns inga utomjordingar" sa Ruby med en suck.
Tewo såg sig nyfiket omkring. Han såg vattnet & log.
"Tja jag skulle vilja ta en sim tur" sa Tewo & hoppade ner i vattnet
13 sep, 2015 21:29
|
|
Borttagen
|
" Jag såg en det är inge fel på mina ögon " sa Jermy han sprang fram till fönster och såg sig om efter Tewon.
13 sep, 2015 21:31
|
|
Borttagen
|
"Visst" sa Ruby &satte sig ner i soffan.
Tewo fångade en fisk från vattnet & tog sig upp med den till ytan.
"Fisken ser annorlunda ut här på jorden" sa Tewo med en suck.
13 sep, 2015 21:32
|
|
Borttagen
|
Rasmus var inte långt ifrån han studerade utomjordingen vid vattnet. Skulle han fånga varelsen eller inte ??.
13 sep, 2015 21:39
|
Du får inte svara på den här tråden.