Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tjejigadia
Elev |
11 sep, 2012 09:44 |
|
Julia Gullö
Elev |
Banshee tror jag!
11 sep, 2012 11:29 |
|
Chokladkort
Elev |
Grejen är den att jag är inte så rädd för mycket... Men kanske någon som jag står nära död, eller ett splittat One Direction D:
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
11 sep, 2012 12:07 |
|
Tonks_xD
Elev |
En hel armé av sånna där getingar som finns i Hunger Games (smart jag är som inte kommer ihåg det xD), ormar, spindlar, insäkter, läskiga gubbar, blodiga sår och mer xD
![]()
11 sep, 2012 12:44 |
|
Ginny_Power
Elev |
11 sep, 2012 13:53 |
|
Soffy
Elev |
Jag har funderat länge på denna frågan. Mina kompisar har också frågat vad jag är rädd för fast jag har aldrig kommit på nåt.
Heej, undrar vad jag ska skriva här...? c: Jaadu... Det får väl bli att jag gillar Harry Potter väldigt mycket x) och att godis också är gott! ;D 11 sep, 2012 14:19 |
|
RoseElm30771
Elev |
En orm, jag är livrädd för ormar.
11 sep, 2012 16:34 |
|
Hermione :D
Elev |
11 sep, 2012 16:44 |
|
ernin
Elev |
11 sep, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
En Spindel stor som en jag vet inte vad.
11 sep, 2012 16:50 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen