Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Mina gav Ali en ilsken blick. efter att ha försökt komma loss några gånger så började Mina att ge upp. Dan log då.
"Den här gången ska ingen lärare stoppa oss. " sa Dan
12 aug, 2015 22:49
|
|
Borttagen
|
lärare tänkte Izak och kom snabbt på en ide och började skrika högt det om något borde få hit lärare. Ali fick ont i öronen
" Jo om nörden lockar hit dom " sa Ali
12 aug, 2015 22:51
|
|
Borttagen
|
"tch vi drar med Mina & sticker. Nörden kommer avslöja för läraren vad som har hänt iallafall" sa Dan irriterat.
12 aug, 2015 22:53
|
|
Borttagen
|
Ali nickade och drog med Mina därifrån Izak fortsatte skrika högt.
12 aug, 2015 22:56
|
|
Borttagen
|
Dan följde med Ali & de två var snart borta med Mina.
vaktmästaren kom springandes & märkte att Izak var inlåst i ett skåp. Vaktmästaren öppnade skåpet.
12 aug, 2015 22:58
|
|
Borttagen
|
Izak föll ut ur skåpet och andades ut
" Ali och Dan färde bort Mina " sa Izak efter att ha hämtat andan.
12 aug, 2015 23:00
|
|
Borttagen
|
Vaktmästaren blev tyst en stund.
"då måste vi hitta dem" sa Han efter en stund.
12 aug, 2015 23:02
|
|
Borttagen
|
" ja det måste vi " sa Izac och reste sig och började springa vas hände med min röst där tänkte han fundersamt medans han sprang.
12 aug, 2015 23:04
|
|
Borttagen
|
Vaktmästaren var rätt gammal & hängde inte riktigt med Izak's fart.
Dan såg mot korridoren då han hörde något komma springandes mot dem.
12 aug, 2015 23:05
|
|
Borttagen
|
" Ni låter henne vara " skrek Izak högt Ali släppte Mina och höll för öronen.
12 aug, 2015 23:10
|
Du får inte svara på den här tråden.