Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 17 18 19 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Vad heter Jossanne på YT?)
Will
"Hej!" Sade jag till Jossanne.

12 aug, 2015 20:54

Borttagen

Avatar


Jenn
"Så vad gillar ni att göra?" frågade jag. "För mig är det ganska självklart."

12 aug, 2015 20:55

Borttagen

Avatar


Gwen
När jag kommer fram till skåpen ser jag först ingen jag känner igen, men efter en stunds sökande med blicken får jag syn på Jenn som pratar med en tjej med blått hår. Jag känner inte igen henne, men går fram till dom.
"Hej, jag heter Gwen. Vad heter du?" frågar jag henne.

12 aug, 2015 21:05

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne

”Trevligt att träffas Jenn!” Sade jag. ”Om du ursäktar mig...”
Jag tog upp kameran och satte på den.
"I have arrived, and I meet a new friend!"

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 22:24

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag kollade på Josan med stor ögon.
"filmar du också? Jag med!" Sa jag och tog fram min kamera kag alltid hade i väskan av en gammal vana.

12 aug, 2015 22:32

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne

”Vad coolt! Vad heter du på YT? Själv heter jag Blue Book” sade jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 22:50

Borttagen

Avatar


Jenn
"The Great Cosplayar", svarar jag. "Jag vet fånigt namn men ändå", sa jag och log.

12 aug, 2015 22:52

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossanne —

”COSPLAYAR DU OCKSÅ?” Nästan skrek jag.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 22:55

Borttagen

Avatar


Jenn
"Japp mest som Remus och Den 11 doktorn från Doctor Who, dem är mina favoriter, just nu jobbar jag även på TARDIS från Doctor Who", sa jag glatt och kom på att hon kanske inte viste vad jag pratade om.

12 aug, 2015 22:59

JossiMarauder
Elev

Avatar


"Ahh...har sett lite av DW, ska nog kolla resten!" Sa jag och log mot Jenns chockade min.

(Sorry ceczan04 att jag inte svarade på din text, jag är så dålig på att kolla om folk har skrivit innan mkg ;__; )

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

12 aug, 2015 23:40

1 2 3 ... 17 18 19 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.