PRS med ellisen05 [Del 2]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med ellisen05 [Del 2]
|
Borttagen
|
"Ministeriet vill tydligen att jag ska bli auror!" Sade jag.
22 sep, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
" Men är inte det en väldigt stor risk?" frågade Zelda oroligt.
24 sep, 2015 07:16
|
|
Borttagen
|
"Jo, det är det!" Sade jag.
24 sep, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
" Men han klarar det." sa Fred. Jag gav Link en orolig blick.
30 sep, 2015 19:47
|
|
Borttagen
|
"Ska du säga! Som du såg ut efter att ha mött Malfoy!" Sade Zelda.
30 sep, 2015 20:19
|
|
Borttagen
|
" Men Link är tuff. Har ni kaffe eller?" frågade han.
3 okt, 2015 10:35
|
|
Borttagen
|
3 okt, 2015 16:49
|
|
Borttagen
|
5 okt, 2015 07:03
|
|
Borttagen
|
"Det borde nog vara klart nu!" Sade jag och tittade på klockan.
5 okt, 2015 07:06
|
|
Borttagen
|
" Jag går och hämtar. " sa jag och gick till köket.
5 okt, 2015 07:14
|
Du får inte svara på den här tråden.