To be a hero is not Easey (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> To be a hero is not Easey (prs)
|
Borttagen
|
"Dalnim är väldigt tyst av sig när hon är nervös så att lämna dem ensamma skulle inte fungera så bra" sa Haenim
3 aug, 2015 23:16
|
|
Borttagen
|
" Nej det skulle det verkligen inte vince kommer då också vara tyst och gömma sig bakom en bok om han har nån med sig " sa Eri.
3 aug, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
"Vi kommer på något för eller senare, Men nu måste vi tillbaka till skolan" sa Haenim med en suck.
3 aug, 2015 23:20
|
|
Borttagen
|
" Ja och tror jag behöver hjälp med att få ut min bror ut ur biblan " sa Eri och reste sig.
3 aug, 2015 23:21
|
|
Borttagen
|
"Han märker nog att lektionen har börjat" sa Haenim med en suck & började att gå tillbaka till skolan.
3 aug, 2015 23:22
|
|
Borttagen
|
" Hoppas det " sa Eri och gick in i skolan när hon kom fram.
Vince satt och läste i ett hörn i bibioteket var det sant att Dalnim gillade honom? Nej vem skulle gilla mig tänkte han.
3 aug, 2015 23:25
|
|
Borttagen
|
Haenim gick till klassrummet. De skulle nu ha läxläsning. Det innebar att de kunde läsa igen de delar de missat eller hamnat efter i olika ämnen.
3 aug, 2015 23:28
|
|
Borttagen
|
Vince såg på klockan han lämnade tillbaka boken och smög in i klasrummet igen och tog upp historia böckerna han låg efter i historia då han aldrig kände att han förstod sig på historia.
3 aug, 2015 23:29
|
|
Borttagen
|
Haenim höll på med engelska stavning. Hon var inte så duktig på det än då hon tyckte bokstäverna var konstiga.
3 aug, 2015 23:30
|
|
Borttagen
|
vince tänkte på Dalnim och suckade hon gillade honom säkert inte han var okosentrerad på Historia läxan han ritade bara lite i blocket.
3 aug, 2015 23:32
|
Du får inte svara på den här tråden.