Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
"Läs titeln" sa jag. Medans Valmo gjorde det så tittade jag på dom andra böckerna i bokhyllan.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
15 jul, 2015 18:03 |
|
Borttagen
|
" Wow, då får vi veta alla!" ropade jag.
15 jul, 2015 18:04 |
|
Lele
Elev |
15 jul, 2015 18:05 |
|
Borttagen
|
Jag öppnade boken.
" Här var jag." sa jag och pekade på Häxan med puckeln. Den gången ledde till Hogsmead. 15 jul, 2015 18:07 |
|
Lele
Elev |
"Okej" sa jag frånvarande. Jag hade öppnat boken Alla förbannelser i värden.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
15 jul, 2015 18:10 |
|
Borttagen
|
Jag såg en gång under piskande pilträdet till Hogsmeade. Och bakom ett porträtt av Nomige No fanns det en gång till ett rum.
" Ska vi testa den här gången?" frågade jag Eric och pekade på gången. 15 jul, 2015 20:15 |
|
Lele
Elev |
16 jul, 2015 18:37 |
|
Borttagen
|
Vi förvandlade oss och gick upp mot slottet. Vi hittade gången.
16 jul, 2015 19:38 |
|
Lele
Elev |
18 jul, 2015 15:41 |
|
Borttagen
|
Det var ett rum med en massa pergament. Jag tog upp ett men det flög iväg.
18 jul, 2015 15:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel mellan Ellisen05 och Lele
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen