~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> ~ The Magic Secret ~ [J_J & Luna_rav]
|
Borttagen
|
Adam flinar "kazade mig emot fel grabb, fick mig en jävel och sen dess vänner"Sa hon
Aleixa log till och suckar och gck tyst vidare. "stannar ng över natten själv"sa hon
20 maj, 2015 21:11
|
|
Borttagen
|
Antonia tittade på honom och nickade sakta.
"Aha.." sa hon.
"Aha, okej.." sa Mikael.
20 maj, 2015 21:12
|
|
Borttagen
|
Adam log "japp2sah an coh suckar
Alexia kolade på hoonm "du kna gå sen om du ivll klara mig jsälv om det e så"Sa han
20 maj, 2015 21:14
|
|
Borttagen
|
"Är din magi eld?" frågade Antonia och tittade på honom medan hon gick.
"Det var du som sa att du ville vara själv." sa Mikael och log.
20 maj, 2015 21:15
|
|
Borttagen
|
Adam nickar 2aa det har jag och hört du har motsatsen"sa han
Alexia kollade på honom "allstå menade att jag tänker det om du vill göra sällskap får du"Sa hon "men kommer nog skirfta fomr så2Sahan
20 maj, 2015 21:18
|
|
Borttagen
|
Antonia nickade och log.
"True." svarade hon och bildade en liten snöflinga med handen.
"Kommer jag antagligen också göra.." sa Mikael.
20 maj, 2015 21:19
|
|
Borttagen
|
Zuko log till och kollade på den och bärde driekt upp den och gick lugnt vidare md henne "sorry men snö e rätt rolig att smälta"sah an
Aelxia log emot mikael "aha ska ta typ varg,kanin hjort. åh älskar hjortar"sa hon
20 maj, 2015 21:20
|
|
Borttagen
|
"Men vad fan." muttrade Antonia. "vad var det för?"
"Jag tänker bara vara ett djur som kan hålla mig varm under natten." sa Mikael och ryckte på axlarna.
20 maj, 2015 21:22
|
|
Borttagen
|
Adam ryker på axlanra "var tuvngen2Sa han kort och kollade i marekn.
Alexia log till "varg har bäst päls tycker jag eller typ något i träden"sa han
20 maj, 2015 21:24
|
|
Borttagen
|
Antonia flinade lite och gjorde en till som hon behöll ovanför handen.
"Den här får du inte." sa hon.
"Tycker att björnar har det." sa Mikael.
20 maj, 2015 21:25
|
Du får inte svara på den här tråden.