Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Historien om kopierarna (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Historien om kopierarna (Prs)

1 2 3 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Typiskt nr 11 alltid på dåligt humör " sa Mannen med en suck och gick efter kvinnan.

14 apr, 2015 11:04

Borttagen

Avatar


"mina två systrar kommer att fånga in resten av kopierarna så vi behöver bara fånga in nummer 13 & denns yngre syskon så är vi klara sen" sa Kvinnan

14 apr, 2015 11:07

Borttagen

Avatar


" Skönt då kan man äntligen ta det lite lugnt " sa mannen och såg på kvinnan.

14 apr, 2015 11:11

Borttagen

Avatar


"ja efter att vi fångat in de sista två" sa Kvinnan

14 apr, 2015 11:12

Borttagen

Avatar


" Ja få se vart kan dom vara " sa Mannen och gick ut ur skolan.

14 apr, 2015 11:15

Borttagen

Avatar


"det sa väll nummer 11 förut ellerhur?" frågade Kvinnan

14 apr, 2015 11:16

Borttagen

Avatar


" Jo det sa Mr ilsken " sa Mannen och letade bland sina anteckningar.

14 apr, 2015 11:22

Borttagen

Avatar


"så ser du vart någonstans de bor?" frågade Kvinnan.

14 apr, 2015 11:23

1 2 3 ... 16 17 18

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Historien om kopierarna (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.