Historien om kopierarna (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Historien om kopierarna (Prs)
|
Borttagen
|
" Typiskt nr 11 alltid på dåligt humör " sa Mannen med en suck och gick efter kvinnan.
14 apr, 2015 11:04
|
|
Borttagen
|
"mina två systrar kommer att fånga in resten av kopierarna så vi behöver bara fånga in nummer 13 & denns yngre syskon så är vi klara sen" sa Kvinnan
14 apr, 2015 11:07
|
|
Borttagen
|
" Skönt då kan man äntligen ta det lite lugnt " sa mannen och såg på kvinnan.
14 apr, 2015 11:11
|
|
Borttagen
|
"ja efter att vi fångat in de sista två" sa Kvinnan
14 apr, 2015 11:12
|
|
Borttagen
|
" Ja få se vart kan dom vara " sa Mannen och gick ut ur skolan.
14 apr, 2015 11:15
|
|
Borttagen
|
"det sa väll nummer 11 förut ellerhur?" frågade Kvinnan
14 apr, 2015 11:16
|
|
Borttagen
|
" Jo det sa Mr ilsken " sa Mannen och letade bland sina anteckningar.
14 apr, 2015 11:22
|
|
Borttagen
|
"så ser du vart någonstans de bor?" frågade Kvinnan.
14 apr, 2015 11:23
|
Du får inte svara på den här tråden.