Rasmus Potter och Hermone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasmus Potter och Hermone PRS
|
Borttagen
|
"Va?" skrek jag och tittade på henne.
26 okt, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
Jag börjar gråta. "Mamma sa att JAG skulle berätta det...." fortsätter jag, nu ännumera snyftande.
26 okt, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
"Det kommer gå bra!" säger jag och ler. "Jag lovar!"
29 okt, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
"Hur kan det gå bra?" Säger jag snyftade
30 okt, 2015 15:33
|
|
Borttagen
|
"Det vet jag bara!" säger jag och ler. "Jag ska gå och äta nu, följer du med?" frågade jag och tittade på henne. Hon var sjuk.
30 okt, 2015 16:37
|
|
Borttagen
|
"Nej, jag är inte hungrig..." säger jag och går därifrån.
3 nov, 2015 17:48
|
|
Borttagen
|
"Okej.." säger jag och går mot den stora salen.
4 nov, 2015 14:13
|
|
Borttagen
|
Jag går snabbt till bibloteket. Jag satte mig bakom en hylla och började gråta sakta.
4 nov, 2015 14:33
|
|
Borttagen
|
Jag satt mig bredvid några av mina vänner och pratade lite och skrattade och åt lite mat. En uggla flög mot mig och släppte ett brev och en tidning.
4 nov, 2015 15:01
|
|
Borttagen
|
Jag snyftade lite och tog ner en bok från hyllan.
4 nov, 2015 18:47
|
Du får inte svara på den här tråden.