från ettan till sexan
Forum > Off Topic > från ettan till sexan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 10 feb, 2015 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! 10 feb, 2015 18:51 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu kan det ju vara så att de har bättrat sig men... SEHURDETGICKFÖRTOMDOLDER!!!!!! Och ja. Jag använder versaler och struntar i mellanrum när jag är upprörd Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 10 feb, 2015 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! Jag vill VARA Voldemort så att jag får döda dom själv!!!!!! 10 feb, 2015 19:11 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej men han mobbade ju säkert massor... Du kan ju inte vilja vara en mobbare för att döda mobbare Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! Jag vill VARA Voldemort så att jag får döda dom själv!!!!!! "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 10 feb, 2015 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! Jag vill VARA Voldemort så att jag får döda dom själv!!!!!! Det låter mycket roligare! Jag paxar platsen som Bellatrix i så fall 10 feb, 2015 19:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Nej men han mobbade ju säkert massor... Du kan ju inte vilja vara en mobbare för att döda mobbare Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! Jag vill VARA Voldemort så att jag får döda dom själv!!!!!! Eh...justja! Men, jag kan vilja ha Voldemorts krafter. Eller ännu bättre, Darth Vaders! #Strypdommedkraften Roger Davies , du är med! 10 feb, 2015 19:14
Detta inlägg ändrades senast 2015-02-10 kl. 19:14
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! Jag vill VARA Voldemort så att jag får döda dom själv!!!!!! Det låter mycket roligare! Jag paxar platsen som Bellatrix i så fall Vem ska jag vara då? *missnöjd min* 10 feb, 2015 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! Jag vill VARA Voldemort så att jag får döda dom själv!!!!!! Det låter mycket roligare! Jag paxar platsen som Bellatrix i så fall Vem ska jag vara då? *missnöjd min* Lucius Malfoy! 10 feb, 2015 19:15 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hey, jag ville vara henne. Hon som gillar att leka *host* tortera *host* med dem innan hon dödar dem *djävulskt flin* Nej men jag kan vara en dementor.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av illusionofcool: Skrivet av Borttagen: Jag håller med om allt. Ja förutom att jag är i skolan. Men hur kan man göra så? Jag vill... Jag vill... JAGVILLGEDEMTILLVOLDEMORT!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Typ så att jag gråter. Men jag är i skolan, så det är inte rätt plats Tänk om din mamma aldrig hade kommit förrän du var död! *bevakar* ja, då hade jag inte levt idag, men det var ju bra att hon kom tack ♥ Det var VERKLIGEN bra att hon kom, och det är bra att du vågar berätta detta♥ JAGOCKSÅ!!!!!!!! Jag vill VARA Voldemort så att jag får döda dom själv!!!!!! Det låter mycket roligare! Jag paxar platsen som Bellatrix i så fall "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 10 feb, 2015 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen