Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
- Jag älskar dig Lessi, sa jag och drog henne till mig i en kyss.
20 sep, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
Lessi log försitkgit och lät han kyssa henne. "älskar dig med." sa hon nu och möttte hans blick och log till
20 sep, 2014 18:49
|
|
Borttagen
|
- Lessi vill du gifta dig med mig? frågade jag och gick ner på knä.
20 sep, 2014 18:50
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade ner på honom och hennes pappa kollade fram och log och mimlade mot henne säg ja om du älskar honom och hon kolade sen på Felix igen. "ja felix." sa hon till honom och log lite
20 sep, 2014 18:52
|
|
Borttagen
|
Jag log och drog henne till mig.
- Nu kommer du bli min riktiga prinsessa, sa jag.
20 sep, 2014 18:54
|
|
Borttagen
|
Lessi flinde lite emot hans ord. "såklart har alltid varit det, för du har alltid varit min prins." Sa hon till honom och log itll lite.
Fadern hade gått in i rummet igen och kom snart ut med Joel i armen och pojken var sur det syntes. "rummet nu!" sa han till Joel som direkt löd, man märkte att fadern var snäll men sträng som en fader.
20 sep, 2014 18:55
|
|
Borttagen
|
Jag kysste henne.
- Hur för vi med bröllopet, sa jag och kollade på henne.
20 sep, 2014 18:58
|
|
Borttagen
|
Lessi log emot honom. "bestäm du jag blir glad i vilket ställe som helst:" sa hon snällt till honom och besvarade hans kyss en gång.
fAdern suckar. "ska ni skrämma bort fler kunder eller inte?" sa han på skoj bara och gick tyst ut för bi dem för han skulle hämta lite saker ute i stallet
20 sep, 2014 19:00
|
|
Borttagen
|
- Vi skulle kunna gifta oss nu i slottet, sa jag.
- Prästen är kvar, sa jag.
20 sep, 2014 19:01
|
|
Borttagen
|
Lessi log emot hoonm. "Jaså din pappa är säekrt sur." sa hon tyst till honom lugnt och kollade på hnom. "men om du vill det e jag med på det" sa hon och log emot honm.
(hon blir väl prinsessa för hon gifter ju sig med prinsen? sen kliver hon upp på trpnenn med feix? Om man ser på regler inom längre tid är det oftast barn som komemr in efter äktenskap, minns det var udner en tid om paret ej skaffade barn samma natt de gifte sig var inte äktenskapet fullbordat xD)
20 sep, 2014 19:03
|
Du får inte svara på den här tråden.