Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Tiden efter Harrys barn [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Vacker bild på, tja, vad är det? frågade jag intresserat.
Jag bor i en vulkan. 6 maj, 2014 00:45 |
|
Borttagen
|
- Hogwarts, sa jag glatt.
6 maj, 2014 00:46 |
|
Lux
Elev |
- Jaha, sa jag.
Jag bor i en vulkan. 6 maj, 2014 00:47 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 07:30 |
|
Borttagen
|
- Visst, sa jag och visade den.
6 maj, 2014 07:31 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 07:32 |
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag och rodnade.
6 maj, 2014 07:32 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 15:22 |
|
Borttagen
|
- Ja det har jag alltid gjort, sa jag tyst.
6 maj, 2014 15:27 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 15:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen