PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
- Ska vi gå och äta, det är kvällsmat nu och du behöver äta något, sa jag
6 maj, 2014 21:03
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 6 kl. 21:08
|
|
Borttagen
|
- Visst, sa jag tyst.
6 maj, 2014 21:04 |
|
Neloon
Elev |
- Du kommer över honom snart, sa jag och lade armen runt henne och gick glatt mot stora salen
6 maj, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
- Hoppas det, sa jag tyst.
6 maj, 2014 21:07 |
|
Neloon
Elev |
Nere vid stora salen så såg vi Sirius
- Om han vill att du ska förlåta honom så måste du stå emot ok, sa jag 6 maj, 2014 21:10 |
|
Borttagen
|
- Lova att du är med mig hela tiden, bad jag.
6 maj, 2014 21:10 |
|
Neloon
Elev |
- Jag lovar, sa jag
6 maj, 2014 21:31 |
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag glatt.
6 maj, 2014 21:31 |
|
Neloon
Elev |
Sirius gick till oss och försökte förklara sig
- Låt mig sköta det här, sa jag och reste mig upp - Fattar inte du hur krossat hennes hjärta är! Och nu har du inte gjort det en gång utan två gånger! Skrek jag och hela salen tystnade och jag fortsatte. - Fattar inte du att man blir hjärte krossad när man ser sin pojkvän hångla med någon annan - Hon är jätte ledsen att hon gav dig en andra chans för du är inte värd det! Alla i stora salen hade kollat på oss när vi hade bråkat och nu hatade alla Sirius Black. 6 maj, 2014 21:38 |
|
Borttagen
|
Jag log mot Ali av tacksamhet.
6 maj, 2014 21:39 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen