kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Sorry glömde bort det, sa jag och log.
10 maj, 2014 20:40 |
|
PPP
Elev |
10 maj, 2014 20:41 |
|
Borttagen
|
- Ja, sa jag glatt.
10 maj, 2014 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: alltså kan du sluta spamma här!!! Det är jättejobbigt för oss som är med i det här rollspeletjag är glad 11 maj, 2014 15:21 |
|
Borttagen
|
Håller med Katniss sluta spamma
11 maj, 2014 16:05 |
|
PPP
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag är glad Allvarligt! Du har spammat jättemånga gånger här, och till och med skickat en uggla till mig om att du får det och att vårt rollspel är tråkigt! Kan du bara lägga av! Läs det inte då! Du borde läsa reglerna... Håller fullkomligt med de andra. Sluta spamma!! Det är sjukt störande för oss som rollar! Om du fortsätter borde vi nog kontakta staff.
11 maj, 2014 17:00 |
|
Borttagen
|
Håller med PPP
11 maj, 2014 17:01 |
|
PPP
Elev |
11 maj, 2014 17:56 |
|
Borttagen
|
Ja
11 maj, 2014 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av PPP: visst, har varit mycket spam-snack nu istället för rollSka vi fortsätta vårt roll? 11 maj, 2014 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen