The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
" de har de redan gjort mycket " sa Robin
27 mar, 2014 10:46
|
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 10:49
|
|
Borttagen
|
" de skadar mig hela tiden " sa Robin
27 mar, 2014 10:49
|
|
Borttagen
|
Erika fick tårar i ögonen.
( Din tur på Jonathan rollet)
27 mar, 2014 10:52
|
|
Borttagen
|
( vet svarar senare )
" gråt inte" sa Robin
27 mar, 2014 12:37
|
|
Borttagen
|
( okej)
" Det är mitt fel, snyftade Erika
27 mar, 2014 12:39
|
|
Borttagen
|
" nej det är det inte " sa Robin
27 mar, 2014 13:06
|
|
Borttagen
|
" Jo, om jag inte hade låssats sova så hade jag kunnat hindra henne från att låsa in dig, sa Erika
27 mar, 2014 13:10
|
|
Borttagen
|
" sluta jag skulle ha blivit inlåst i vilket fall " sa Robin
27 mar, 2014 13:13
|
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 13:16
|
Du får inte svara på den här tråden.