Den stora vildmarken
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag somnade och drömde mardrömmar.
Jag vaknade med ett ryck när jag hörde Sam skrika. - Sam? Frågade jag. 22 mar, 2014 21:44 |
|
Qlql
Elev |
Jag satte mig käpprak. Underlaget var hårt... kände efter med händerna... jag låg på en stor sten.
Det var helt mörkt: "Var är jag?", frågade jag. 22 mar, 2014 22:18 |
|
Borttagen
|
Jag gick fram till Sam.
- Du är i grottan, sa jag. Jag satt mig bredvid honom. 22 mar, 2014 23:33 |
|
Qlql
Elev |
22 mar, 2014 23:40 |
|
Borttagen
|
- Ja det är jag, sa jag.
Jag tog Sams hand och kramade den. - Varför försvann du? Frågade jag. 22 mar, 2014 23:45 |
|
Qlql
Elev |
"Jag vet inte... jag vet inte vad som hände...", sade jag. Jag kände mig totalt förvirrad... det sista jag mindes var... något om en grotta. Och mat?
Jag höll kvar Julias hand i min. "Var är Ali?", frågade jag. 22 mar, 2014 23:49 |
|
Borttagen
|
- Hon sover och jag vill inte väcka henne, sa jag.
Jag strök undan Sams hår och kollade på min bror. - Så du minns inget, sa jag. 22 mar, 2014 23:55 |
|
Qlql
Elev |
Jag kände på min panna... där var något klibbigt.
"Vad... vad är det där? Vad har hänt???", frågade jag. Jag kände mig mer och mer panikslagen... Huvudet bultade och ena benet värkte. 22 mar, 2014 23:58 |
|
Borttagen
|
- Sam ta det lugnt få inte panik, sa jag.
Jag tag fram lite papper och torkade bort blodet från Sams panna. - Så nu är det inte klibbigt längre, sa jag. 23 mar, 2014 00:00 |
|
Qlql
Elev |
Jag lade mig ned igen. Försökte minnas.
"Den här skogen är underlig", sade jag. "Hur menar du?", frågade Julia. "Jag vet inte... allt är likadant men ändå inte. Jag vet inte..." Jag kunde inte minnas att jag någonsin känt mig så förvirrad. Skogen mindes jag... men det var något mer... något jag inte kunde forma tankarna till att minnas. Kände med handen på pannan igen... "Vad var det som skadade mig?", frågade jag. 23 mar, 2014 00:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen