Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 17:26
|
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 17:27
|
|
Borttagen
|
"Jag måste till prefektvagnen"
12 mar, 2014 17:28
|
|
Borttagen
|
12 mar, 2014 17:31
|
|
Borttagen
|
"Vi ses sen?" Frågar jag med ett svagt leende.
12 mar, 2014 17:34
|
|
Borttagen
|
" Om du vill, sa jag och blinkade
12 mar, 2014 19:14
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade lite och gick sen bort till prefektvagnen med ett stort leende på läpparna.
12 mar, 2014 19:30
|
|
Borttagen
|
Jag stannade kvar i kupén och bytte om till min uniform.
12 mar, 2014 19:37
|
|
Borttagen
|
Jag använde en förtrollning som gjorde att jag fick på mig mina hogwartskläder, sen går jag in i prefektvagnen.
12 mar, 2014 19:38
|
|
Borttagen
|
Snart stannade tåget. Jag tog min väska och gick ut ur kupén.
12 mar, 2014 19:41
|
Du får inte svara på den här tråden.