Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Äsch. Inget"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 09:49 |
|
Borttagen
|
"Okeeeej"
22 feb, 2014 09:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 09:54 |
|
Borttagen
|
"Vad ler du åt??"
22 feb, 2014 09:55 |
|
Queen Boo
Elev |
"Inget. Men gå till Pottan du"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 10:05 |
|
Borttagen
|
"Menar du James?"
22 feb, 2014 10:30 |
|
Queen Boo
Elev |
"Samma sak" säger jag
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 10:31 |
|
Borttagen
|
"Okej, men bara så du vet får man inte säga sådana saker, det blir poängavdrag i vanliga fall"
22 feb, 2014 10:33 |
|
Queen Boo
Elev |
"Fast terminen har inte börjat än. Och, då får han väl också poängavdrag"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 10:39 |
|
Borttagen
|
"Ja, självklart"
22 feb, 2014 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen