Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs (Elinthemagicwitch)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Elinthemagicwitch)

1 2 3 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Isse Weasly
Elev

Avatar


Isna brydde sig inte ens om att nicka, det kände onödigt då hon precis bekräftat det.
Hon fortsatte istället och gå.

"To be, or not to be..." -William Shakespear https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F_B5GIG078YFU%2FTGxXg15Z65I%2FAAAAAAAAA3Y%2F2QLuuoeNjt0%2Fs1600%2Fhamlet48.jpg

3 mar, 2014 13:49

Borttagen

Avatar


Isabella stod kvar

3 mar, 2014 14:00

Isse Weasly
Elev

Avatar


Isna sjönk otroligt nog ner i makren och försvann.

"To be, or not to be..." -William Shakespear https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F_B5GIG078YFU%2FTGxXg15Z65I%2FAAAAAAAAA3Y%2F2QLuuoeNjt0%2Fs1600%2Fhamlet48.jpg

19 mar, 2014 08:32

Borttagen

Avatar


Isabella började gå hemåt

19 mar, 2014 08:53

Isse Weasly
Elev

Avatar


(Förlåt mig så jätte mycket för att inte ha svarat på så otroligt länge! Jag har saknat insperation för just det här rollet och känner att jag inte direkt vet vart handlingen ska vara. Jag vet inte riktigt vad jag vill komma med det här inlägget, men skulle vi kanske komma på en handling som kan föra oss vidare eller något?)

"To be, or not to be..." -William Shakespear https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F_B5GIG078YFU%2FTGxXg15Z65I%2FAAAAAAAAA3Y%2F2QLuuoeNjt0%2Fs1600%2Fhamlet48.jpg

15 maj, 2014 20:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Isse Weasly:
(Förlåt mig så jätte mycket för att inte ha svarat på så otroligt länge! Jag har saknat insperation för just det här rollet och känner att jag inte direkt vet vart handlingen ska vara. Jag vet inte riktigt vad jag vill komma med det här inlägget, men skulle vi kanske komma på en handling som kan föra oss vidare eller något?)


Det gör inget! Ja,vi borde kanske ha en förutbestämd handling.

15 maj, 2014 20:29

Isse Weasly
Elev

Avatar


Vad sägs om att dem går någonstans tillsammans. Kanske rymmer iväg eller något för att hitta någon...?

"To be, or not to be..." -William Shakespear https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F3.bp.blogspot.com%2F_B5GIG078YFU%2FTGxXg15Z65I%2FAAAAAAAAA3Y%2F2QLuuoeNjt0%2Fs1600%2Fhamlet48.jpg

15 maj, 2014 20:37

Borttagen

Avatar


Ja det låter bra

15 maj, 2014 20:37

1 2 3 ... 16 17 18

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (Elinthemagicwitch)

Du får inte svara på den här tråden.