Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Vem är det?" Upprepade jag irriterat.
27 jan, 2014 20:09
|
|
Borttagen
|
Jag svarade inte utan tog trappan i några få steg och stannade instirrande i det man skulle kunna tro mina egna ögon.
27 jan, 2014 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag sprang efter Diego och stannade ett trappsteg ifrån honom.
En mycket söt tjej stod och stirrade in i Diegos ögon och tvärtom.
27 jan, 2014 20:15
|
|
Borttagen
|
Shantel rusade in i min famn och jag kramade om henne hårt.
27 jan, 2014 20:17
|
|
Borttagen
|
"Vänta lite, vem tusan är du?" Frågade jag Shantel.
27 jan, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
-Shantel-
Jag log mot tjejen över Diegos axel.
27 jan, 2014 20:22
|
|
Borttagen
|
Jag höjde ena ögonbrynet för att få ett svar.
27 jan, 2014 20:26
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag skrattade lågt. Men kunde lätt höra avundsjukan i hennes röst. Jag lossade mitt grepp om Shantel och vände mig mot Bree så hon kunde se likheten mellan oss.
27 jan, 2014 20:29
|
|
Borttagen
|
"Åh....Hej, det är du som är Shantel va? Jag har ditt rum..."
Jag försvann upp på övervåningen.
-Shantel-
27 jan, 2014 20:30
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade lågt och vände mig mot Shantel igen.
27 jan, 2014 20:31
|
Du får inte svara på den här tråden.