PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag såg ett ljus i ett av fönstren.
- Någon är vaken. Viskade jag. 4 jan, 2014 17:43 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex kollade åt samma håll som honom och såg ljuset från fönstret.
"Tydligen" viskade hon. Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 17:46 |
|
Borttagen
|
- Jag måste nog in. Sade jag.
4 jan, 2014 17:49 |
|
Nessie Black
Elev |
"Jag med" mumlade hon och kysste sedan mjukt hans läppar.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 18:21 |
|
Borttagen
|
Jag log och reste mig.
4 jan, 2014 18:29 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex besvarade leendet och ställde sig upp.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
- Vi ses. Sade jag och började gå mot slottet.
4 jan, 2014 20:55 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex log efter honom.
"Vi ses, lilla lejon" Hon väntade ett litet tag innan hon gick efter honom. Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
Jag gick uppför trappan till sovsalen och lade mig leende i sängen. Jag låg länge och tänkte på Alex, men somnade om en stund iallafall.
4 jan, 2014 21:06 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex lyckades nätt och jämt att komma förbi de lärare som patrullerade. Hon bytte snabbt om och la sig under täcket. Hon log lite innan hon sedan somnade.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen