Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS||

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||

1 2 3 ... 17 18 19 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag såg ett ljus i ett av fönstren.
- Någon är vaken. Viskade jag.

4 jan, 2014 17:43

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex kollade åt samma håll som honom och såg ljuset från fönstret.
"Tydligen" viskade hon.

Come to the dark side, we have Draco

4 jan, 2014 17:46

Borttagen

Avatar


- Jag måste nog in. Sade jag.

4 jan, 2014 17:49

Nessie Black
Elev

Avatar


"Jag med" mumlade hon och kysste sedan mjukt hans läppar.

Come to the dark side, we have Draco

4 jan, 2014 18:21

Borttagen

Avatar


Jag log och reste mig.

4 jan, 2014 18:29

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex besvarade leendet och ställde sig upp.

Come to the dark side, we have Draco

4 jan, 2014 20:54

Borttagen

Avatar


- Vi ses. Sade jag och började gå mot slottet.

4 jan, 2014 20:55

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex log efter honom.
"Vi ses, lilla lejon"
Hon väntade ett litet tag innan hon gick efter honom.

Come to the dark side, we have Draco

4 jan, 2014 21:04

Borttagen

Avatar


Jag gick uppför trappan till sovsalen och lade mig leende i sängen. Jag låg länge och tänkte på Alex, men somnade om en stund iallafall.

4 jan, 2014 21:06

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex lyckades nätt och jämt att komma förbi de lärare som patrullerade. Hon bytte snabbt om och la sig under täcket. Hon log lite innan hon sedan somnade.

Come to the dark side, we have Draco

4 jan, 2014 21:08

1 2 3 ... 17 18 19 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||

Du får inte svara på den här tråden.