Alice i Underlandet (Privat med Mily, OBS kan förekomma mycket våld och blod)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alice i Underlandet (Privat med Mily, OBS kan förekomma mycket våld och blod)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
"Kom, vi går mot sjön", sa Alice och vände bort blicken. Hon kunde höra ett ljud av en port som smälldes igen och sen hördes inget mer från springaren.
Alice klev ner i båten och började ro. Snart hade de kommit djupt in i dimman och tornet syntes inte till mer. Det kändes som hon rott i timmar tills hon kunde se sjöns ände. Hon reste sig ur båten och gick i en uppförsbacke tills hon stannade upp. Där såg hon samma svarta torn igen. Men hur var det möjligt? Hon hade inte ens rott i cirklar. Ett lågt skratt hördes. Hon kunde se den svarta drottningen som stod en bit bort. "Man kommer inte någonstans om man ror sådär", sa drottningen. "Så man kommer ingenstans om man inte ror snabbt"? Frågade Alice. "Nej, bara av att ro kommer man ingenstans". Detta samtalet var mycket udda, men efteråt så satte Alice sig i båten och hamnade på något sätt på andra sidan.
2 feb, 2014 22:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alice i Underlandet (Privat med Mily, OBS kan förekomma mycket våld och blod)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen