Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 17 18 19 ... 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kan. Inte. Beskriva. Med. Ord. Hur. Bra. Det. Var.. Jag. Är. Mållös..

DRACO!!!!!!!! ♥ Skärp dig!!!! Vad gör du!!!? :'( :'( VARFÖR var du tvungen att bli en hmhmhmhm???!!!!! :'( Dumma J.K Rowling!!!!! :'( :'( :'(
Jag vet inte varför jag känner såhär, men DRACO!!!!!!!!! ♥♥ OMFG. Jag blir knäpp!!

DU SKRIVER SÅ HIMLA BRA JAG DÖR AV FEELS!!!!!!! I ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ YOUR FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MER, INNAN. JAG. D. Ö. R.

10 dec, 2013 14:54

Borttagen

Avatar


Terence räddar allt ♥

10 dec, 2013 15:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Terence :O ♥
Var är Charlie?? :C Wä, jag saknar honom. Bra som vanligt, men alltså Draco får ta och skärpa sig, den jäveln :E


Charlie dyker upp i nästa kapitel kan jag lova Tack, håller verkligen med dig, han börjar gå mej på nerverna med sin attityd :' ) ♥

Skrivet av AzrabellaB:
Oh may gaash! Skriv mer snart, det här är för bra :' Om jag kunde skulle jag tagga hela mugglis... kanske ska göra det om jag får tillräckligt tid över någon gång... Eller kanske inte, men det är den här värd!


hahahahah TACK! :''D Du värmde hela mitt hjärta med det hääär, shiiit trodde aldrig att nån skulle tycka bra om min ff:n! TACK! :'D ♥

Skrivet av Borttagen:
Kan. Inte. Beskriva. Med. Ord. Hur. Bra. Det. Var.. Jag. Är. Mållös..

DRACO!!!!!!!! ♥ Skärp dig!!!! Vad gör du!!!? :'( :'( VARFÖR var du tvungen att bli en hmhmhmhm???!!!!! :'( Dumma J.K Rowling!!!!! :'( :'( :'(
Jag vet inte varför jag känner såhär, men DRACO!!!!!!!!! ♥♥ OMFG. Jag blir knäpp!!

DU SKRIVER SÅ HIMLA BRA JAG DÖR AV FEELS!!!!!!! I ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ YOUR FF!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MER, INNAN. JAG. D. Ö. R.


TACK!!!!!♥♥♥♥ :' ))))))

Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt*

Skrivet av Borttagen:
Terence räddar allt ♥


Jepp, han är the white knight ♥ :' )

10 dec, 2013 17:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tom Felton:

Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt*

VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker*
(Jag är på knäpphumör idag)
DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!!
>:-(

Hjäääääääääälp.... *gråter*
Hon kommer att göra något med Daco!!!!

Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!!

10 dec, 2013 20:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tom Felton:

Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt*

VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker*
(Jag är på knäpphumör idag)
DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!!
>:-(

Hjäääääääääälp.... *gråter*
Hon kommer att göra något med Daco!!!!

Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!!


HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? Det får ni se på fredag ;' ♥♥♥

10 dec, 2013 20:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tom Felton:

Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt*

VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker*
(Jag är på knäpphumör idag)
DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!!
>:-(

Hjäääääääääälp.... *gråter*
Hon kommer att göra något med Daco!!!!

Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!!


HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? Det får ni se på fredag ;' ♥♥♥

NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! Du kan ju lägga upp det lite tidigare för... Jag fyller år! Nästan...

10 dec, 2013 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tom Felton:

Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt*

VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker*
(Jag är på knäpphumör idag)
DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!!
>:-(

Hjäääääääääälp.... *gråter*
Hon kommer att göra något med Daco!!!!

Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!!


HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? Det får ni se på fredag ;' ♥♥♥

NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! Du kan ju lägga upp det lite tidigare för... Jag fyller år! Nästan...


hahahahah vi fååår see, kanske kommer det upp tidigare, kanske inte är ganska inspirerad och har lätt att skriva för tillfället så chansen är stor att kapitlet kommer ut tidigare så vi får se :'D ♥♥

10 dec, 2013 20:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tom Felton:

Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt*

VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker*
(Jag är på knäpphumör idag)
DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!!
>:-(

Hjäääääääääälp.... *gråter*
Hon kommer att göra något med Daco!!!!

Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!!


HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? Det får ni se på fredag ;' ♥♥♥

NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! Du kan ju lägga upp det lite tidigare för... Jag fyller år! Nästan...


hahahahah vi fååår see, kanske kommer det upp tidigare, kanske inte är ganska inspirerad och har lätt att skriva för tillfället så chansen är stor att kapitlet kommer ut tidigare så vi får se :'D ♥♥

Yey!!!!! Nu har jag kommenterat, så du kan lägga upp kapitlet när du svarar mig om 10, 9, 8...

10 dec, 2013 20:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tom Felton:

Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt*

VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker*
(Jag är på knäpphumör idag)
DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!!
>:-(

Hjäääääääääälp.... *gråter*
Hon kommer att göra något med Daco!!!!

Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!!


HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? Det får ni se på fredag ;' ♥♥♥

NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! Du kan ju lägga upp det lite tidigare för... Jag fyller år! Nästan...


hahahahah vi fååår see, kanske kommer det upp tidigare, kanske inte är ganska inspirerad och har lätt att skriva för tillfället så chansen är stor att kapitlet kommer ut tidigare så vi får se :'D ♥♥

Yey!!!!! Nu har jag kommenterat, så du kan lägga upp kapitlet när du svarar mig om 10, 9, 8...



Ciara ... Dot ... Dot ... Dot to be continued XD

10 dec, 2013 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tom Felton:

Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt*

VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker*
(Jag är på knäpphumör idag)
DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!!
>:-(

Hjäääääääääälp.... *gråter*
Hon kommer att göra något med Daco!!!!

Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!!


HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? Det får ni se på fredag ;' ♥♥♥

NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! Du kan ju lägga upp det lite tidigare för... Jag fyller år! Nästan...


hahahahah vi fååår see, kanske kommer det upp tidigare, kanske inte är ganska inspirerad och har lätt att skriva för tillfället så chansen är stor att kapitlet kommer ut tidigare så vi får se :'D ♥♥

Yey!!!!! Nu har jag kommenterat, så du kan lägga upp kapitlet när du svarar mig om 10, 9, 8...



Ciara ... Dot ... Dot ... Dot to be continued XD

Jaha, ja. Bra ff!!! Jag älskade kapitlet!!! När du skrev Ciara, jag bara: OMFG!!!!!! Aaaaa!!!
No, im Kidding.

10 dec, 2013 21:12

1 2 3 ... 17 18 19 ... 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.