A Dragon's Tale [SV]
Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kan. Inte. Beskriva. Med. Ord. Hur. Bra. Det. Var.. Jag. Är. Mållös..
DRACO!!!!!!!! ♥ Skärp dig!!!! Vad gör du!!!? :'( :'( VARFÖR var du tvungen att bli en hmhmhmhm???!!!!! :'( Dumma J.K Rowling!!!!! :'( :'( :'( Jag vet inte varför jag känner såhär, men DRACO!!!!!!!!! ♥♥ OMFG. Jag blir knäpp!! DU SKRIVER SÅ HIMLA BRA JAG DÖR AV FEELS!!!!!!! I ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ YOUR FF!!!!!!!!!!!!!!!!!! MER, INNAN. JAG. D. Ö. R. 10 dec, 2013 14:54 |
|
Borttagen
|
Terence räddar allt ♥
10 dec, 2013 15:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Terence :O ♥ Var är Charlie?? :C Wä, jag saknar honom. Bra som vanligt, men alltså Draco får ta och skärpa sig, den jäveln :E Charlie dyker upp i nästa kapitel kan jag lova Skrivet av AzrabellaB: Oh may gaash! hahahahah TACK! :''D Du värmde hela mitt hjärta med det hääär, shiiit trodde aldrig att nån skulle tycka så bra om min ff:n! TACK! :'D ♥ Skrivet av Borttagen: Kan. Inte. Beskriva. Med. Ord. Hur. Bra. Det. Var.. Jag. Är. Mållös.. DRACO!!!!!!!! ♥ Skärp dig!!!! Vad gör du!!!? :'( :'( VARFÖR var du tvungen att bli en hmhmhmhm???!!!!! :'( Dumma J.K Rowling!!!!! :'( :'( :'( Jag vet inte varför jag känner såhär, men DRACO!!!!!!!!! ♥♥ OMFG. Jag blir knäpp!! DU SKRIVER SÅ HIMLA BRA JAG DÖR AV FEELS!!!!!!! I ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ YOUR FF!!!!!!!!!!!!!!!!!! MER, INNAN. JAG. D. Ö. R. TACK!!!!!♥♥♥♥ :' Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej Skrivet av Borttagen: Terence räddar allt ♥ Jepp, han är the white knight ♥ :' 10 dec, 2013 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tom Felton:
Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt* VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker* (Jag är på knäpphumör idag) DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!! >:-( Hjäääääääääälp.... *gråter* Hon kommer att göra något med Daco!!!! Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!! 10 dec, 2013 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tom Felton: Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt* VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker* (Jag är på knäpphumör idag) DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!! >:-( Hjäääääääääälp.... *gråter* Hon kommer att göra något med Daco!!!! Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!! HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? 10 dec, 2013 20:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tom Felton: Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt* VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker* (Jag är på knäpphumör idag) DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!! >:-( Hjäääääääääälp.... *gråter* Hon kommer att göra något med Daco!!!! Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!! HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! 10 dec, 2013 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tom Felton: Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt* VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker* (Jag är på knäpphumör idag) DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!! >:-( Hjäääääääääälp.... *gråter* Hon kommer att göra något med Daco!!!! Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!! HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! hahahahah vi fååår see, kanske kommer det upp tidigare, kanske inte 10 dec, 2013 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tom Felton: Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt* VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker* (Jag är på knäpphumör idag) DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!! >:-( Hjäääääääääälp.... *gråter* Hon kommer att göra något med Daco!!!! Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!! HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! hahahahah vi fååår see, kanske kommer det upp tidigare, kanske inte Yey!!!!! 10 dec, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tom Felton: Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt* VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker* (Jag är på knäpphumör idag) DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!! >:-( Hjäääääääääälp.... *gråter* Hon kommer att göra något med Daco!!!! Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!! HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! hahahahah vi fååår see, kanske kommer det upp tidigare, kanske inte Yey!!!!! Ciara ... Dot ... Dot ... Dot 10 dec, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tom Felton: Mahahahha Draco kommer allt få sig en chock med nästa kapitel, tro mej *skrattar ondskefullt* VA???? Nej....!!!!!! VAD SKA DU GÖRA????? *panik* AAAAAAAAH!!!!!!!! *springer runt i en cirkel med armarna fäktandes och skriker* (Jag är på knäpphumör idag) DRACO!!?? Du får inte skada honom, din lilla.... Tutelifjutt!!! >:-( Hjäääääääääälp.... *gråter* Hon kommer att göra något med Daco!!!! Ps: Du är bäst. Men inte om du gör illa Draco!!!!!! HAHAHAHAH take it easy!! :'''DDD Jag lovar att det inte är en chock som kommer skada honom, eller kanske gör det det? Who knows? NEEEEEJ!! DET ÄR FÖR LÅNGT TILL FREDAAAAAAAG!!!!! hahahahah vi fååår see, kanske kommer det upp tidigare, kanske inte Yey!!!!! Ciara ... Dot ... Dot ... Dot Jaha, ja. 10 dec, 2013 21:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen