HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Armida går med sina höga klackskor och rycker upp dörren till Cynthias rum.
13 dec, 2013 16:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går ut och stöter till Armida med axeln så att hon vacklar bakåt
jag är jättecoolig älska mig plz 13 dec, 2013 18:48 |
|
Borttagen
|
Armida gapar och ser förskräckt på Cynthia.
"Du ..." Hon kunde inte ens säga mer än ett ord, så förskräckt var hon. Men ingen brydde sig om henne, Erica presenterade sig för Cynthia. 14 dec, 2013 08:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickar. "Jag vet. Ska vi börja träna eller något? "
jag är jättecoolig älska mig plz 14 dec, 2013 11:30 |
|
Borttagen
|
"Imorgon ska ni till träningscentret, idag ska vi bara prata" säger Erica.
14 dec, 2013 14:39 |
|
Queen Boo
Elev |
"Okej" svarar jag trött
jag är jättecoolig älska mig plz 14 dec, 2013 15:04 |
|
Borttagen
|
"Så ..." säger Erica och sätter sig i en puffig soffa. "Kan ni berätta lite vad ni är bra på"
14 dec, 2013 15:07 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sitter tyst en stund. "Jag är bra på. .. trolleritrick. Illusioner alltså" säger jag
jag är jättecoolig älska mig plz 14 dec, 2013 15:09 |
|
Borttagen
|
Jag ser på Cynthia med ett höjt ögonbryn.
"Intressant" säger Erica. 14 dec, 2013 15:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag är tyst. Jag skulle sagt att jag var bra på växter eller något...
jag är jättecoolig älska mig plz 14 dec, 2013 15:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen