Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan mig och Liv_Weasley

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

1 2 3 ... 17 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fast du skulle kanske velja komma in?
Var hon påväg att säga det?
"Va? Vad frågade du?" Sa jag.

14 nov, 2013 08:03

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag suckade. "Vill du komma in?" Frågade jag nervöst.

14 nov, 2013 13:05

Borttagen

Avatar


"Visst." Svarade jag och log lite blygt. Jag ville hellre hit än "hem".

14 nov, 2013 14:36

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag log och mitt hjärta studsade. "Kom..då" sa jag och vinkade med handen.

14 nov, 2013 17:01

Borttagen

Avatar


Jag gick mot henne.

14 nov, 2013 17:05

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Gillar du te?" Frågade jag.
--------------
Haha, lite längre upp råkade jag skriva att min mamma ropade på mig, hur kan jag glömma att hon är dööd?? xD fast jag ändrade..!

14 nov, 2013 21:47

Borttagen

Avatar


Ha, ha, jag tyckte väll att det var något fel ;D
-----------
"Eh." Nej. Blä. Gillar du det? Gillar tjejer sånt? Det är töntigt!?
"Nej, inte så mycket... Alls." Svarade jag.

14 nov, 2013 21:50

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Jaha okej.."
Jag och pappa ( ) drack alltid det efter skolan. "Vad gillar du då?"

14 nov, 2013 21:56

Borttagen

Avatar


"Jag..." Vet inte höll jag på att säga. Det var det jag altid sa. Eller aldrig, för ingen bjöd mig någonsin på något. "Coca cola." Svarade jag.

14 nov, 2013 22:03

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag suckade. Det var såklart den ända drickan vi inte hade. "Tyvärr, vi har inte sånt... Gillar du mjölk, vatten, saft, Festis, lättdryck, sockerdricka...?"
Vi gick tillslut in i en liten snirklig stig som ledde till skogen. Huset var där, fast ganska stort för att vara så avsides.

14 nov, 2013 22:08

1 2 3 ... 17 18 19 20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

Du får inte svara på den här tråden.