Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fast du skulle kanske velja komma in?
Var hon påväg att säga det? "Va? Vad frågade du?" Sa jag. 14 nov, 2013 08:03 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag suckade. "Vill du komma in?" Frågade jag nervöst.
14 nov, 2013 13:05 |
|
Borttagen
|
"Visst." Svarade jag och log lite blygt. Jag ville hellre hit än "hem".
14 nov, 2013 14:36 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag log och mitt hjärta studsade. "Kom..då" sa jag och vinkade med handen.
14 nov, 2013 17:01 |
|
Borttagen
|
Jag gick mot henne.
14 nov, 2013 17:05 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Gillar du te?" Frågade jag.
-------------- Haha, lite längre upp råkade jag skriva att min mamma ropade på mig, hur kan jag glömma att hon är dööd?? xD fast jag ändrade..! 14 nov, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Ha, ha, jag tyckte väll att det var något fel ;D
----------- "Eh." Nej. Blä. Gillar du det? Gillar tjejer sånt? Det är töntigt!? "Nej, inte så mycket... Alls." Svarade jag. 14 nov, 2013 21:50 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jaha okej.."
Jag och pappa ( 14 nov, 2013 21:56 |
|
Borttagen
|
"Jag..." Vet inte höll jag på att säga. Det var det jag altid sa. Eller aldrig, för ingen bjöd mig någonsin på något. "Coca cola." Svarade jag.
14 nov, 2013 22:03 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag suckade. Det var såklart den ända drickan vi inte hade. "Tyvärr, vi har inte sånt... Gillar du mjölk, vatten, saft, Festis, lättdryck, sockerdricka...?"
Vi gick tillslut in i en liten snirklig stig som ledde till skogen. Huset var där, fast ganska stort för att vara så avsides. 14 nov, 2013 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen