Krig, Påskägg & Lustigkurre (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig, Påskägg & Lustigkurre (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Du har alltid vart en favorit sessan! Vant svingar jag mig upp på tornado och lägger en arm om prinsessans midja. - Jag klarar nog det här. Rumpan är inte stor sak. 30 okt, 2013 19:49 |
|
Selma...
Elev |
Jag skrattar till. Och, utan att jag behöver säga något så börjar Tornado först trava framåt och sedan börja galoppera.
"Säger du det? Ja, det förklarar ju precis varför du försökte driva mig till galenskap och sade att jag var arrogant... hm... jag visste inte att man visade att folk var ens favorit på det viset?" säger jag halvt roat halvt retsamt. 30 okt, 2013 20:38 |
|
Borttagen
|
- Jag har egna sätt! Skrattar jag till svar.
(Hinner inte skriva mer, sry!!) 30 okt, 2013 20:46 |
|
Selma...
Elev |
"Jupp. Jag har sett det", kommenterar jag leende för mig själv och fixar till huvan som håller på att ramla ner. Tornado har saktat in lite i farten nu, som om han vet att jag skulle be honom spara på krafterna.
"Har du klurat ut vart vi ska, ännu?" (Det är helt okej! 30 okt, 2013 20:49 |
|
Borttagen
|
Jag iakttar prinsessan bakifrån och det slår mig att hon liknar sin mor väldigt mycket,
- Osäker. Byn är mitt förstahandsval..har jag rätt? 30 okt, 2013 21:24 |
|
Selma...
Elev |
"Japp. Men, varför då?" fortsätter jag leende. "Jag önskar jag hade en kåpa till dig också... men, men, det är väl inte många som känner igen dig skulle jag tro", mumlar jag för mig själv, fast Long för mig förmodligen ändå.
30 okt, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
- Vet inte. Döda? Hota? Undrar jag.
- Nej, inte många alls. Bara kvinnorna jag legat med....i den här byn. Äsch jag behöver ändå ingen kåpa, jag skulle bara förstöra den. 30 okt, 2013 21:49 |
|
Selma...
Elev |
Jag håller in Tornado och vänder på mig så bra som möjligt och örfilar honom. Jag säger ingenting, men funderar på att örfila honom ännu en gång. Det var ju trots allt två orsaker som fick mig att bli förbannad.
Den här gången svider den inte ens i handen. Jag är bara helt förbannad och du gör det inte särskilt ont. Jag funderar även starkt på att lämna honom här i skogen medan jag gör mina ärenden. Det kommer säkert sluta så... Jag är redan beredd på det. 30 okt, 2013 21:54 |
|
Borttagen
|
- Vilken anledning var den för? Ge mig en till, jag är värd det. Säger jag kort med ett ryck på axlarna.
30 okt, 2013 23:01 |
|
Selma...
Elev |
"Då räcker det med en", muttrar jag förbannat. "Ni lorder är alla likadana! Antingen så har ni en fru och ligger med henne plus ett ton med andra, eller så är ni singla och ligger runt ännu mer! Vad fan är felet på er?! På män i allmänhet?! Jag känner endast ett få antal män som har hedern kvar i kroppen! Jag kommer aldrig förstå varför far fortsätter att vara blind för era misstag..." nästan skriker jag. "Jag trodde faktiskt att du hade lite heder i kroppen åtminstone! Gå och ligga med folk... hitta dig en värdig hustru istället som kan göra dig till en man med heder! Och sedan... tro att vi ska gå och döda folk, vad är det med dig?!"
Tornado frustar till under mig, antingen av oro eller så känner han min ilska och blir arg han med. Jag chansar på en blandning mellan båda. 31 okt, 2013 08:53 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig, Påskägg & Lustigkurre (Privat)
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen