Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
"Din mamma ... kommer snart" sa jag och såg på Zayn. "Du ser hemsk ut"
"Tack" sa han och nickade.
Jag skrattade och gick ut med honom på skolgården.
1 nov, 2013 11:27
|
|
Borttagen
|
Jag lade undan dagboken pch somnade.
Nästa gång jag vaknade var det mörkt. Jag sneclade på klockan och såg attden var mitt i natten. Jag kunde inte sova så jag gick.ner tillköket.
1 nov, 2013 11:31
|
|
Borttagen
|
När Zayn åkt hem, bestämde jag mig för att också gå hem. Medan jag gick funderade jag på hur jag skulle berätta för Cassandra.
Hon måste få veta, tänkte jag.
Annars skulle jag inte stå ut med mig själv. Eller så skulle Zayn berätta imorgon och mitt liv skulle bli förstört.
När jag kom hem satte jag mig i soffan.
Tiden tickade iväg och det blev mörkare. Jag tog fram mobilen tillslut för att skicka ett sms till Cassandra.
Hej, skickade jag men ångrade mig efteråt, vad löjligt av mig att bara skriva "hej" m det lät fegt och töntigt.
Hur mår du?, skickade jag nästan direkt.
1 nov, 2013 11:37
|
|
Borttagen
|
Min telefon vibbrerade i min jeans ficka. Jag läste snabbt igenom meddelandet och såg på numret. Jag hade inte sparat det på min telefon.
Vem är det ?
Skickade jag tillbaka. Vem skulle bry sig om hur jag mår ? Det var ändå säkert bara någon idiot från skolan. Tänkte jag och såg på numret igen.
1 nov, 2013 11:42
|
|
Borttagen
|
Niall, skickade jag. Trodde du visste det?
1 nov, 2013 11:46
|
|
Borttagen
|
1 nov, 2013 11:49
|
|
Borttagen
|
Jag undrade bara hur du mådde
1 nov, 2013 11:50
|
|
Borttagen
|
Bra, varför undrar du ? Skickade jag.
1 nov, 2013 11:53
|
|
Borttagen
|
Ehm, först vill jag bara fråga om du fått någon sms från Zayn idag.
1 nov, 2013 11:56
|
|
Borttagen
|
1 nov, 2013 11:58
|
Du får inte svara på den här tråden.