Nothing like us
Forum > Fanfiction > Nothing like us
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alma123!!: mer idag? Ja, kan vi få mer idag? ♥ 6 okt, 2013 19:45 |
|
Alma123!!
Elev |
4
please? "Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 6 okt, 2013 19:46 |
|
Fred and George
Elev |
Min Fanfiction "Don't": http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=42575&page=1#p3121505 6 okt, 2013 19:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-10- 6 kl. 19:49
|
|
Borttagen
|
MMEEEEEEEEEEEEEEEEERRR
6 okt, 2013 19:48 |
|
Chilnava
Elev |
MERA!
LÄS GÄRNA MIN FANFIC "I'm nobody, just nobody..." SKULLE GÖRA MIG SUPERDUPERGLAD!:D:3 http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39569&page=1#p2670456
6 okt, 2013 20:20 |
|
EricsFlicka
Elev |
ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!! Morgonen kom. Alla steg upp, packade det sista och gick ner till tåget.
Hermione satt med George, Fred, Harry och Ginny. Mione satt nästan i Georges knä. De trivdes ihop. Alla var glada för deras skull. George skulle komma till Hermione en vecka in på sommarlovet. Draco var nervös. Han skulle låta Cho träffa hans föräldrar på perrongen. Hoppas de gillar henne.. --------------------------------------------------------------- HERMIONE: Tåget rullade genom skogar, förbi åkrar, förbi hus och ja över broar och allt. Allt var så vackert. Lös verkigen grönt överallt. " Vad tänker du på?" George kramade min hand. Jag log. " På färgerna, sommarlovet. Ja allt." Han flinade. " Detta kommer bli ett bra lov." jag nickade och flinade tillbaka. Vi tog upp en mugglarkortlek och började spela. Jag vann jämt. DRACO: Jag satt med Cho, Blaise och Teo. Jag var riktigt nervös. Tänk om pappa inte gillar Cho. Tänk om pappa vill ha med henne i dödsätarna... Herregud.. " Kommer du ihåg Grangers min när jag spridit alla rykten?" Cho skröt om det. Alla nickade. Ingen gillade att tala skit om Hermione. " Men asså Cho, glöm det nu. Du blev så ägd." Blaise tittade ut genom fönstret och log åt tanken. 2 timmar senare var de äntligen framme på stationen. Folk vinkade, kramades och sade hejdå innan de åkte hem med repsektive familjer. Tillslut stod det bara 3 familjer kvar på perrongen. Familjen Weasley, Malfoy och Granger. HERMIONE: Jag lät mamma och pappa hälsa på George och hans familj efter att jag kramat dom. Vi alla pratade en stund innan vi bestämde att George skulle komma en vecka senare. " Hejdå älskling. Jag kommer sakna dig." George kramade mig. Jag drog in hans doft. " En vecka känns som en evighet." han nickade i mitt hår. Vi släppte varandra och lämnade perrongen. Jag vinkade en sista gång innan jag satte mig i bilen med mamma och pappa. Nu var det bara en familj kvar. Familjen Malfoy. DRACO: " Så du är Cho? Dracos flicka?" Mamma skakade hennes hand och såg glad ut. Pappa log. " Välkommen Cho ." Hon log. " Tack så mycket Mr och Mrs Malfoy." Pappa slog ut med handen. " Kalla oss Narcissa och Lucius lilla vän." Jag pustade ut. Än så länge gick det bra. " Ska vi åka hem?" Mamma tittade på mig. Jag nickade. " Det gör vi." Mera= 6 okt, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Meeer!!!
6 okt, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
Bra, men jag hatar Cho (ännu mer än innan jag läste din ff) och älskar Blaise (mer än innan jag läste din ff)
6 okt, 2013 22:13 |
|
Borttagen
|
Yay, bra bra bra. ♥♥
Meer. 7 okt, 2013 06:39 |
|
Alma123!!
Elev |
meeeeer!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 7 okt, 2013 07:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen