(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag nickade. "Vad skulle jag annars göra här?"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 17:41 |
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Det verkade artigare att säga så" sa jag. 5 sep, 2013 17:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag flinade. "Här behöver man inte vara artig"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 17:49 |
|
Borttagen
|
"Det är så jag är uppfostrad" sa jag.
5 sep, 2013 17:51 |
|
Queen Boo
Elev |
"Okej. Kul att vara uppfostrad över huvud taget?"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
"Mm" sa jag en aning frågande.
5 sep, 2013 17:55 |
|
Queen Boo
Elev |
"Alltså, mina föräldrar vet knappt att jag ginns"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
"Jag ... beklagar" sa jag tyckte att det lät som om någon dött.
5 sep, 2013 17:57 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej, jag är van"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 18:05 |
|
Borttagen
|
"Vart är dem?" frågade jag.
5 sep, 2013 18:06 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen