Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Prs) Mellan JustMe! & fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Mellan JustMe! & fashion7

1 2 3 ... 17 18 19 ... 67 68 69
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


...jag sov...
------------------------------------------
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, vilka händelserika inlägg jag skriver.............
----------------------------------
Jag vaknade tidigt på morgonen i soffan. En kille satt med en spelkonsol i handen. Han snarkade. Det måste vara en av Kevins eller Linus vänner, tänkte jag. Killen vände på sig och trillade av från soffbordet. Hastigt reste han sig upp och såg sig yrvaket om. Jag flinade roat åt honom och han gned sig generat i nacken.
- Sovit gott? fnissar jag ut.

29 aug, 2013 18:40

Borttagen

Avatar


Jag gick till vardag rummet och såg hur Kyle såg sig yrvaket omkring.
Jag skrattade och gick till köket med Miranda och Alex.
Jag gjorde en smörgås och drack ett glas juice.
Kyle hällde kaffe åt oss och vi gick till skolan.

Vi satte oss på en bänk med några andra.

29 aug, 2013 19:11

Borttagen

Avatar


Ida kom och hjälpte mig med kläder, frukost, hårfixande, ja, alltihop. Väl vid skolan var alla skolkamrater extra snälla.

29 aug, 2013 19:12

Borttagen

Avatar


Vi gick till mc donalds efter skolan.
----------
Kan de hända någå snart ? cx

29 aug, 2013 19:14

Borttagen

Avatar


Okej.......som vad? Typ love in the air??? Men du får ta första steget, för sånt suger jag på att rolla......
--------------------------------------------
Efter skolan drog Ida med mig till Donken, för hon skulle träffa Alex. De hade blivit sams igen.

29 aug, 2013 19:18

Borttagen

Avatar


Ok
--------
Efter det gick jag hem och gjorde läxorna. Vi hade massor med läxor.
Tvillingarna sprang i korridoren så att jag inte kunde koncentrera mig så jag kastade boken i rummets hörn.

29 aug, 2013 19:23

Borttagen

Avatar


Jag var med Ida och Alex ett tag, sedan gick jag hem, de blev lite för intima. Väl hemma stönade jag av smärta när jag försökte ta av mig min jacka. "Är någon hemma? Hallå? Jag kan inte få av mig jackan?" frågade jag svagt och suckade.

29 aug, 2013 19:26

Borttagen

Avatar


- Va ? Sade jag och gick fram till Lei.

29 aug, 2013 19:29

Borttagen

Avatar


"Jag får inte av mig jackan.." flinar jag och rodnar. "Fan, att inte kunna sköta sig själv." muttrar jag sedan för mig själv.

29 aug, 2013 19:33

Borttagen

Avatar


Jag suckade och hjälpte av henne jackan och hängde upp den.

29 aug, 2013 19:44

1 2 3 ... 17 18 19 ... 67 68 69

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Mellan JustMe! & fashion7

Du får inte svara på den här tråden.