(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) JustMe! och ginny 23
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi rusar in genom spärrväggen och väntar på att tåget ska stanna.
17 aug, 2013 12:03 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:04 |
|
Borttagen
|
Vi sätter oss i en kupé och väntar på att tåget ska gå.
17 aug, 2013 12:09 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:09 |
|
Borttagen
|
Vi köper lite godis och pratar en stund.
17 aug, 2013 12:10 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:11 |
|
Borttagen
|
Jag tittar ut genom fönstret.
17 aug, 2013 12:13 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:13 |
|
Borttagen
|
Det hade börjat regna. Jag lutar huvudet mot fönstret och blundar.
17 aug, 2013 12:17 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen