Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

1 2 3 ... 17 18 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.
Och pluspoäng om man...?
Om man är Vipig såklart :3
Asså, coolig
Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...)
Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng.
K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...)
...K:a. Du vet. Om nån skriver något och man svarar K. Inget du känner igen
h?
Ah jaså DEt okej visst. Inte K:a.



Får jag F:a då xd?
Ja. Men inte Pling:a. Och VipCheck säger man bara när man blivit en Senior. Lyckligt vis för dig ser jag dig som en kompetent Ss-studerande, tycker du inte Zendaya?

20 sep, 2013 22:26

Borttagen

Avatar


Hallå vad är jag?

20 sep, 2013 22:27

Winny Geasley
Elev

Avatar


JAAAAAA NU BLEV JAG GLAD Crucio Expulso skriv.

20 sep, 2013 22:27

Detta inlägg ändrades senast 2013-09-20 kl. 22:29
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hallå vad är jag?
Nybliven Senior. *VipCheck*

20 sep, 2013 22:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hallå vad är jag?
Nybliven Senior. *VipCheck*
Och det betyder? :0

20 sep, 2013 22:29

Zendaya
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
MEN VAD ÄR DET DÅ D:??
En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig.
Och pluspoäng om man...?
Om man är Vipig såklart :3
Asså, coolig
Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...)
Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng.
K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...)
...K:a. Du vet. Om nån skriver något och man svarar K. Inget du känner igen
h?
Ah jaså DEt okej visst. Inte K:a.



Får jag F:a då xd?
Ja. Men inte Pling:a. Och VipCheck säger man bara när man blivit en Senior. Lyckligt vis för dig ser jag dig som en kompetent Ss-studerande, tycker du inte Zendaya?
Ja faktiskt.

crucio expulso: Att du är en kill-ss. xd

20 sep, 2013 22:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hallå vad är jag?
Nybliven Senior. *VipCheck*
Och det betyder? :0
Huh...*suck*
Nybliven Senior innebär att du är ett steg närmare en VIP. *VipCheck* är ett vanligt hälsningsord.

20 sep, 2013 22:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hallå vad är jag?
Nybliven Senior. *VipCheck*
Och det betyder? :0
Huh...*suck*
Nybliven Senior innebär att du är ett steg närmare en VIP. *VipCheck* är ett vanligt hälsningsord.
Oh jag är cool :p

20 sep, 2013 22:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Hallå vad är jag?
Nybliven Senior. *VipCheck*
Och det betyder? :0
Huh...*suck*
Nybliven Senior innebär att du är ett steg närmare en VIP. *VipCheck* är ett vanligt hälsningsord.
Oh jag är cool :p
Ja, ingen nyhet direkt -.-
Jag taggar er när jag skapat AdnilKlubben

20 sep, 2013 22:35

Winny Geasley
Elev

Avatar


Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D:

20 sep, 2013 22:36

1 2 3 ... 17 18 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]

Du får inte svara på den här tråden.