[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Ja. Men inte Pling:a. Och VipCheck säger man bara när man blivit en Senior. Lyckligt vis för dig ser jag dig som en kompetent Ss-studerande, tycker du inte Zendaya?Skrivet av Borttagen: Ah jaså DEt okej visst. Inte K:a.Skrivet av Winny Geasley: ...K:a. Du vet. Om nån skriver något och man svarar K. Inget du känner igenSkrivet av Borttagen: K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...) Skrivet av Winny Geasley: Om man är Vipig såklart :3Skrivet av Borttagen: Och pluspoäng om man...? Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig. MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? Asså, coolig Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...) Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng. h? Får jag F:a då xd? 20 sep, 2013 22:26 |
|
Borttagen
|
Hallå vad är jag?
20 sep, 2013 22:27 |
|
Winny Geasley
Elev |
JAAAAAA NU BLEV JAG GLAD Crucio Expulso skriv.
20 sep, 2013 22:27
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-20 kl. 22:29
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nybliven Senior. *VipCheck*Hallå vad är jag? 20 sep, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Och det betyder? :0 Skrivet av Borttagen: Nybliven Senior. *VipCheck*Hallå vad är jag? 20 sep, 2013 22:29 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja faktiskt. Skrivet av Winny Geasley: Ja. Men inte Pling:a. Och VipCheck säger man bara när man blivit en Senior. Lyckligt vis för dig ser jag dig som en kompetent Ss-studerande, tycker du inte Zendaya? Skrivet av Borttagen: Ah jaså DEt okej visst. Inte K:a.Skrivet av Winny Geasley: ...K:a. Du vet. Om nån skriver något och man svarar K. Inget du känner igenSkrivet av Borttagen: K:a? (kännet mig väldigt allvetande här borta...) Skrivet av Winny Geasley: Om man är Vipig såklart :3Skrivet av Borttagen: Och pluspoäng om man...? Skrivet av Winny Geasley: En rang. För att bli en SS måste man antingen vara född till det eller träna till det, lära sig. Du är väl Unior skulle jag tro. Men du får minuspoäng om du är wb eller är ovipig. MEN VAD ÄR DET DÅ D:?? Asså, coolig Jag själv och Mario är födda som experter (Eller snarare: vi kom på allt...) Lycka till nya elev. Kom ihåg: att K:a är Marios grej, gör du det blir du Wb. Dvs 1 minuspoäng. h? Får jag F:a då xd? crucio expulso: Att du är en kill-ss. xd 20 sep, 2013 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Huh...*suck*Skrivet av Borttagen: Och det betyder? :0 Skrivet av Borttagen: Nybliven Senior. *VipCheck*Hallå vad är jag? Nybliven Senior innebär att du är ett steg närmare en VIP. *VipCheck* är ett vanligt hälsningsord. 20 sep, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oh jag är cool :pSkrivet av Borttagen: Huh...*suck*Skrivet av Borttagen: Och det betyder? :0 Skrivet av Borttagen: Nybliven Senior. *VipCheck*Hallå vad är jag? Nybliven Senior innebär att du är ett steg närmare en VIP. *VipCheck* är ett vanligt hälsningsord. 20 sep, 2013 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, ingen nyhet direkt -.-Skrivet av Borttagen: Oh jag är cool :p Skrivet av Borttagen: Huh...*suck*Skrivet av Borttagen: Och det betyder? :0 Skrivet av Borttagen: Nybliven Senior. *VipCheck*Hallå vad är jag? Nybliven Senior innebär att du är ett steg närmare en VIP. *VipCheck* är ett vanligt hälsningsord. Jag taggar er när jag skapat AdnilKlubben 20 sep, 2013 22:35 |
|
Winny Geasley
Elev |
Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D:
20 sep, 2013 22:36 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen