PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
Jag log.
"Du kan sätta dig om du vill." sa jag och tittade på honom.
9 nov, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
"Okej." Svarade jag och satte mig ner. Det kändes jättekonstigt.
9 nov, 2013 20:44
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig också ner. Det kändes väldigt konstigt att sitta med den nya killen i klassen hemma hos mig och äta något helt random.
9 nov, 2013 20:48
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på henne. Hon var väldigt söt...
Jag skakade av mig tanken och hällde upp lite dricka.
9 nov, 2013 20:53
|
|
Borttagen
|
Jag hällde upp lite mjölk i mitt glas och tittade på honom. Jag hade inte märkt det förut men... Jag skakade också på mitt huvud och tittade ut ur fönstret.
9 nov, 2013 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag tänkte dricka men ändrade mig. Jag ställde ner glaset på bordet och lutade mig bakåt i stolen.
"Hur många syskon har du?" Frågade jag.
9 nov, 2013 21:07
|
|
Borttagen
|
"Jag har två bröder..." svarade jag och drack ur mitt glas med mjölk. "Har du några..." började jag men ångrade mig genast.
9 nov, 2013 21:10
|
|
Borttagen
|
"Mm. En. Styvbror. Han är äldre än mig." Svarade jag tyst och tittade ner på mina händer.
9 nov, 2013 21:19
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och drack ur mitt glas med mjölk. Den var kal.
9 nov, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
"Fast han är inte min bror." Slank det ur mig. "Jag hatar att kalla honom det..."
9 nov, 2013 21:24
|
Du får inte svara på den här tråden.