Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
20 jul, 2012 14:35 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Hermione, Luna, Neville, Harry, någon Weasley, Bellatrix, Tom Riddle, Voldemort, Albus, Rebus, Seamus, Cedric, Viktor, Minerva, Flitwick, Severus, Lill & James (^^) och många fler (;
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 20 jul, 2012 15:31 |
|
klara1
Elev |
Bellatrix
jag är inget utan mina vänner och min familj! 20 jul, 2012 16:27 |
|
Ron lovegod
Elev |
jag skulle vilja spela Ron för han är min favorti
20 jul, 2012 16:37 |
|
Looney673
Elev |
20 jul, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja spela Ginny. Vet ej varför, men tycker bara om henne, eller kanske Angelina
20 jul, 2012 16:40 |
|
Borttagen
|
Hermione, Ginny, Angelina, Katie Bell eller Luna
20 jul, 2012 16:43 |
|
Ron lovegod
Elev |
Luna är min andra favorit
20 jul, 2012 16:44 |
|
madeleinegranger
Elev |
Severus Snape, tror verkligen jag skulle få in hans karaktär. "Turn to page threehundredandninetyfoooou..." Eller Dumbledore vore coolt...
Men om man tänker att jag är tjej så passar jag nog bäst som Hermione, eftersom jag har brunt hår och nötfärgade ögon...
20 jul, 2012 17:04 |
|
Ron lovegod
Elev |
Ron
____________________________________________ sen ööö? cedric kanske 20 jul, 2012 17:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen