Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem vill ni spela?

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

1 2 3 ... 17 18 19 ... 43 44 45
Användare Inlägg
Jessica Tonks
Elev

Avatar


Hermione skulle passa mig, men att spela Tonks skulle också vara roligt

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F71%2F1SJS.gif

20 jul, 2012 14:35

EllieRavenclaw
Elev

Avatar


Hermione, Luna, Neville, Harry, någon Weasley, Bellatrix, Tom Riddle, Voldemort, Albus, Rebus, Seamus, Cedric, Viktor, Minerva, Flitwick, Severus, Lill & James (^^) och många fler (;

Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥

20 jul, 2012 15:31

klara1
Elev

Avatar


Bellatrix

jag är inget utan mina vänner och min familj!

20 jul, 2012 16:27

Ron lovegod
Elev

Avatar


jag skulle vilja spela Ron för han är min favorti

20 jul, 2012 16:37

Looney673
Elev

Avatar


Bellatrix Lestrange ofc eller Luna för det är min favo, eller varför inte Ron...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia2.giphy.com%2Fmedia%2F2UKm7NOE5I784%2F200.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2F819520b6559b047f0080616327daf165%2Ftumblr_n1fu6c13dW1ttx0y9o1_500.gif

20 jul, 2012 16:39

Borttagen

Avatar


Jag skulle vilja spela Ginny. Vet ej varför, men tycker bara om henne, eller kanske Angelina

20 jul, 2012 16:40

Borttagen

Avatar


Hermione, Ginny, Angelina, Katie Bell eller Luna

20 jul, 2012 16:43

Ron lovegod
Elev

Avatar


Luna är min andra favorit

20 jul, 2012 16:44

madeleinegranger
Elev

Avatar


Severus Snape, tror verkligen jag skulle få in hans karaktär. "Turn to page threehundredandninetyfoooou..." Eller Dumbledore vore coolt...

Men om man tänker att jag är tjej så passar jag nog bäst som Hermione, eftersom jag har brunt hår och nötfärgade ögon...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

20 jul, 2012 17:04

Ron lovegod
Elev

Avatar


Ron
____________________________________________

sen ööö?
cedric kanske

20 jul, 2012 17:26

1 2 3 ... 17 18 19 ... 43 44 45

Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?

Du får inte svara på den här tråden.