Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PJ roll(privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

1 2 3 ... 17 18 19 ... 85 86 87
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


"Jag fick höra en profetsia igår.
Två icke vetandes ska fara
För att hitta den försvunna.
Ett prov genom eld och vatten.
Tillsist det dom vill veta
finna skall.
Jag är säker på att det är er två som nämns" säger Kerion.

[Kom bara på något...]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

3 maj, 2013 21:26

Borttagen

Avatar


"Det där låter typ ganska olycksbådande", muttrar Meia. "Och varför tror du att det är vi?"

3 maj, 2013 21:27

amanda1104
Elev

Avatar


"För ni är dom ända på lägret som inte vet vilka era fäder är för stunden."
"Så om vi åker.... får vi reda på vilka det är då?" frågar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

3 maj, 2013 21:28

Borttagen

Avatar


"Det borde bli så, ja."
"Men huuuur?" frågade Meia.

3 maj, 2013 21:30

amanda1104
Elev

Avatar


"Är det Angelica som vi ska hitta? Och vem tog henne?"
"Den som tog henne är Hades. Ares retade tydligen upp guden och fick ta konsekvenserna" säger Kerion.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

3 maj, 2013 21:32

Borttagen

Avatar


"Men vart ska vi leta då? I underjorden, eller?" frågar Meia.

3 maj, 2013 21:35

amanda1104
Elev

Avatar


"Det låter som en bra ide" säger Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

3 maj, 2013 21:54

Borttagen

Avatar


"Nej", tycker Meia. "Men om vi ändå ska göra det, så är det väl en plats att börja på."

4 maj, 2013 09:47

amanda1104
Elev

Avatar


"När ger vi oss av?"

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

4 maj, 2013 16:01

Borttagen

Avatar


"När ni har packat", svarar Kerion.

4 maj, 2013 16:50

1 2 3 ... 17 18 19 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)

Du får inte svara på den här tråden.