Sirius Blacks dotter
Forum > Fanfiction > Sirius Blacks dotter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Brown
Elev |
Öhmm... Nu bara gissar jag vilt här... Katt? fjällräv (eller vad den heter)? Isbjörn? Är en hind vit?
Ravenclawsome kapitel!
9 mar, 2013 22:46 |
|
Borttagen
|
Awesome!!!! Du är väldigt bra på att skriva!!!!!!!!
10 mar, 2013 07:00 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
10 mar, 2013 08:49 |
|
Borttagen
|
Jag ville bara säga tack för alla snälla kommentarer!
Och sedan ville jag säga att Alice inte är en fjällräv, katt, isbjörn eller vit hind... Jaja, ni får se vad hon är i nästa kapitel! Jag upptäckte också att Sirius inte var speciellt faderlig i det här kapitlet heller, men det ska det bli ändring på snart!! ♥♥♥ 10 mar, 2013 09:54 |
|
Lily Brown
Elev |
10 mar, 2013 10:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag ville bara säga tack för alla snälla kommentarer! Och sedan ville jag säga att Alice inte är en fjällräv, katt, isbjörn eller vit hind... Jaja, ni får se vad hon är i nästa kapitel! Jag upptäckte också att Sirius inte var speciellt faderlig i det här kapitlet heller, men det ska det bli ändring på snart!! ♥♥♥ Åh, MEEEER!!!!!! ♥♥ När kommer det mer, Miss Bästa Ff skapare i hela världen Lellilola? 10 mar, 2013 10:20 |
|
Borttagen
|
Om ett tag!
Jag håller på att skriva, vilket kanske kommer ta en timme till. Och sedan har mamma sagt att jag måste öva, vilket kanske också kommer ta en timme. Det sista inlägget i den tredje boken borde komma ikväll! Imorgon kommer jag att lägga ut det första inlägget till Den flammande bägaren (om allt går som planerat). Tack ♥♥♥♥♥♥♥ 10 mar, 2013 10:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om ett tag! Jag håller på att skriva, vilket kanske kommer ta en timme till. Och sedan har mamma sagt att jag måste öva, vilket kanske också kommer ta en timme. Det sista inlägget i den tredje boken borde komma ikväll! Imorgon kommer jag att lägga ut det första inlägget till Den flammande bägaren (om allt går som planerat). Tack ♥♥♥♥♥♥♥ Aww! Du är så himla snäll! JAG ÄLSKAR DIN BERÄTTELSE, OCH SER JÄTTEMYCKET IFRAMEMOT NÄSTA BOK!!!!!!! 10 mar, 2013 10:39 |
|
Borttagen
|
Bara en fråga:
Ska jag börja på nästa bok i den här tråden, eller ska jag skapa en ny tråd till den??? Älskar er ♥♥♥ 10 mar, 2013 10:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara en fråga: Ska jag börja på nästa bok i den här tråden, eller ska jag skapa en ny tråd till den??? Älskar er ♥♥♥ Eh... Om jag fick välja så skulle jag ta en ny tråd! Deltid lättare då, tycker jag! 10 mar, 2013 10:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen