Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolly0101
Elev |
"Är det en kuggfråga ?" sa jag till han och flinade lite. Jag drog upp min ekbåge från ryggen och gjorde mig berädd för att antingen kriga och sen dö eller kriga och sen fly
24 feb, 2013 20:17 |
|
t i l d a
Elev |
Jag flinade tillbaka och vi började gå. Gimli stannade med hoberna mot sin vilja, han tyckte verkligen inte om att behöva stanna kvar och slippa en strid. Hoberna ville också följa med, men om vi inte visste vad som väntade oss var det lika bra att vi bara gick vi fyra.
"Vart ifrån kom det?" frågade jag spänt. "Jag tror vi ska gå ditåt", sa Legolas och pekade åt söder. "Vi litar på dig", svarade Aragorn.
22 mar, 2013 18:10 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag går med spända steg inne in i den vackra ek skogen , Legolas steg var tysta intill allas andetag . Liktsom hobbers fötter.
22 mar, 2013 20:27 |
|
t i l d a
Elev |
Vi gick med våra vapen dragna och alla på helspänn.
Legolas stannade plötsligt upp och kisade lätt med ögonen. Jag tittade åt hans håll men kunde knappt se något alls mellan stammarna. "Vad är det du tittar på?" frågade jag och nu hade alla stannat upp.
25 mar, 2013 17:23 |
|
Lolly0101
Elev |
( Du svarar sen , Sry att jag inte kan nu . ska rida )
25 mar, 2013 17:25 |
|
t i l d a
Elev |
25 mar, 2013 17:26 |
|
Lolly0101
Elev |
( Sry !
25 mar, 2013 17:30 |
|
t i l d a
Elev |
25 mar, 2013 17:31 |
|
Lolly0101
Elev |
( JO ! )
25 mar, 2013 17:38 |
|
t i l d a
Elev |
25 mar, 2013 17:48 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan t i l d a och Lolly0101
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen